IgualaT

Deporte cos avós e avoas

O Día 8 de abril festexamos na escola o DÍA DO DEPORTE, na mellor compañía posible : cos avós e avoas do Centro de Día de Valadares.

Comezamos a sesión :_

-- un baile de movemento para estirar o corpo

-- xogos dos birlos

-- carreira de tubos de papel hixiénico

Así de ben o pasamos

Memory : Dia da muller

Na biblioteca durante a semana do Día da Muller, estivemos xogando ao Memory.

Nesta ocasión os nenos/as da Aula dos Elefantes escolleron a ficha dos traballos en casa.

CAMIÑANDO CARA A IGUALDADE

Na aula dos elefantes fixemos o taller de igualdade da mán de Erea, psicopedagoga do concello de Vigo a través do cal nós achegamos a igualdade de xénero e nón discriminación. Aqui vos deixo os momentos mais significativos do taller. Disfrutade tanto coma nós.

Ensaio da panxoliña de nadal en lingua de signos

Hoxe vimos por primeira vez a panxoliña de nadal que temos que ensaiar en linguaxe de signos

Día da Infancia

Traballamos moito sobre a Infancia: Fogar, alimentación, roupa, dereitos, deberes... como remate da semana de investigación cada neno/a da escola preparou un boneco de sí mesmo.

Dia da infancia 5 anos

Carrera solidaria: Sve the Children

As mestras da escola queremos agradecer a todas as familias as vosas aportacións nesta recollida económica e a vosa participación na carreira.