Contos na biblioteca

Os tres porquiños. Gañadores do concurso

HOXE RECIBIMOS UNHA GRAN NOTICIA

Nova historia dos Tres Porquiños: Maruxa, Xaquín e Fuco

Xa temos nas nosas mans as "NOVAS AVENTURAS DE MARUXA, XAQUÍN E FUCO."

No mes de Maio faremos a nosa interpretación desta nova andaina.

Nova aventura dos tres porquiños

O curso pasado fumos unha das dúas escolas gañadoras do concurso de FEARMAGA, unha nova aventura dos tres porquiños.

Xa temos nas nosas mans as novas aventuras, esta vez, teñen que construir unha batea.

Coa axuda do lobo feroz???? pois teredes que esperar a que os koalas, canguros e elefantes os conten a aventura.

Teatro con xeado

Bo día rapaces e rapazas:

Estos días vai moita moita calor así que vos propoño unha actividade tranquila e moi refrescante.

Unha tarde de teatro con xeado:

Desfrutade do día

A Fada do Alba que nos libros anda

Hoxe o conto, vas contalo ti

Bos días  amiguiños  e amiguiñas.

Despois de tanto días na que as vosas nais, pais, irmás... léenvos os contos, hoxe os toca a vós.

Neste conto as palabras están sustituidas por debuxos, seguro que sodes ben capaces.

Que vos parece se creades un mapa da vosa casa  onde sinaledes a vosa habitación e o percorrido que habería que facer ata a vosa cociña, onde seguro que vos agarde unha gran recompensa.

Se vos animades podedes enviarme un debuxo dos vosos mapas. Aquí deixo un exempliño.

Ata pronto, a Fada do Alba que nos libros anda

CONTO: "PÁJARO AMARILLO"

OLA RAPACES, HOXE É MARTES, DÍA EN QUE IMOS A BIBLIOTECA. ESCOLLÍN ESTE CONTO QUE ESPERO QUE VOS GUSTE.

TRATA DUN PAXARO QUE TEN AS ÁS MOI PEQUENAS, TAN PEQUENAS QUE NON PODE VOAR. GRACIAS Ó SEU INXEÑO LOGRA ... QUE SUCEDERÁ?

UNHA VEZ REMATADA A LECTURA DO CONTO OU O VISIONADO DA PELÍCULA. QUE VOS PARECE SE DEBUXAMOS A"PÁJARO AMARILLO"?. ESPERO OS VOSOS PRECIOSOS DEBUXOS.

PINCHA NA IMAXEN PARA LER O CONTO

VÍDEO: https://youtu.be/VCgVZ9j94EI