Rapazas emprendedoras nas TIC

Este ano, dentro do Plan Proxecta promovido pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, un grupo de alumnas e alumnos de 4º da ESO, están a participar no programa "Rapazas emprendedoras nas TIC".

O obxectivo é promover o emprendemento nas TIC e que se coñezan realidades actuais de mulleres que desenvolven a súa actuación en ámbitos relacionados coas novas tecnoloxías. Ademais, tendo en conta a dinámica social actual, de cambios moi importantes cara a igualdade de oportunidades e de concienciación da equiparación de aptitudes sen importar o xénero, considérase moi interesante integrar, dende idades temperás, estes valores no alumnado, nomeadamente nas alumnas, sobre todo para promover unha idea de futuro profesional e o camiño formativo necesario para lograr esa meta.

Para acadar tal fin, estanse a desenvolver diferentes actividades, elaboradas polo alumnado participante, para promocionar o emprendemento entre as alumnas de secundaria a través das tecnoloxía da información e da comunicación e fomentar a participación activa das mulleres na creación de contidos e aplicativos coas tecnoloxías actuais. A finalidade última é tomar conciencia da igualdade de capacidade das mulleres nas disciplinas STEM (Science, Technology, Engineering e Mathematics)

Aínda que o programa se desenvolve todo o curso académico, estableceuse un ciclo de "Muller e ciencia" entre o 11 de febreiro (Día internacional da muller e a nena na ciencia) e o 8 de marzo (Día internacional da muller) no que se realizarán as actividades que se poden ver no seguinte tríptico:

Mes da muller e a ciencia no CPI Pecalama

Información máis detallada sobre as actividades e as fotos dos diferentes traballos se poderán ir visionando facendo clic aquí.