Día das Rapazas nas TIC

O xoves 27 de abril conmemorouse o "Día das Rapazas nas TIC" e con tal motivo, o CESGA, en colaboración coa Secretaría Xeral de Igualdade e o Colexio Profesional de Enxeñaría en Informática de Galicia organizou un evento presencial e virtual. O CPI Pecalama participou no coloquio virtual con catro destacadas galegas emprendedoras, investigadores e tecnólogas no eido das TIC.

O alumnado implicado no Plan Proxecta "Rapazas emprendedoras nas TIC" visionou, en tempo real, o coloquio no que participaron Mariamo Mussa Juane, Esther Medina, Alba Meijide e Carmela Troncoso. Resultou unha charla moi interesante para o alumnado, e supuxo un pulo para ter en conta as posibilidades e atractivo do ámbito das TIC para o seu desenvolvemento académico, investigador ou profesional.

PLAN PROXECTA