Dia de Internet Segura

Con motivo da celebración do Día Mundial de Internet Segura, celebráronse diferentes talleres online organizados polo INCIBE para dar consellos sobre como configurar os dispositivos móbiles, de maneira que sexan máis seguros e correr menos riscos ante as posibles ameazas que supón a instalación e manexo de diferentes aplicacións nos distintos dispositivos que empregamos diariamente. Nesta ocasión, o alumnado de 2º, 3º e 4º da ESO, participou nunha sesión interactiva para maiores de 13 anos.

A sesión tivo dúas partes: unha parte inicial de exposición de diferentes recomendacións de seguridade e de resolución de tres supostos nos que, dadas unhas circunstancias que se poden dar nas redes sociais, tomar unha decisión adecuada para evitar calquera problema que puidera xurdir, e unha segunda fase na que, a través dun xogo empregando a aplicación de Kahoot, había que ir respondendo a 7 preguntas.

O que se expuxo foi que, para garantir a seguridade dos/as estudantes en internet, é importante tomar medidas para protexer as súas contas e datos. Un dos pasos máis importantes é crear contrasinais seguras. Os contrasinais deben ser longas e complexas, evitando palabras ou nomes, e non deben conter ningunha información persoal. Tamén é importante non reutilizalos nunca.

Ademais, a autenticación de dous factores (2FA) pode proporcionar unha capa adicional de seguridade para as contas. 2FA require que un usuario proporcione un contrasinal como primeiro factor e como segundo factor, xeralmente un token de seguridade ou datos biométricos. Isto garante que, incluso se un contrasinal vese comprometido, un atacante aínda terá que eludir a segunda capa de seguridade.

Finalmente, é importante que o alumnado preste atención aos axustes de privacidade nas redes sociais e comparta só información con contactos verificados e coñecidos.

Premendo na seguinte imaxe accédese ás fotos da xornada

Alumnado atendendo á charla

PLAN PROXECTA PLAN DIXITAL