Rapazas emprendedoras nas TIC e Proxectos de Vida Activa e Deportiva. Curso 22-23

Neste curso 22-23 retomamos a participación no proxecto “Rapazas emprendedoras nas TIC”, que xa iniciáramos no curso 19-20. Con este plan, no que está a participar o alumnado de 3º e 4º da ESO, tratamos de fomentar as vocacións tecnolóxicas, no ámbito STEAM (Ciencies, Tecnoloxía, Enxeñaría, Artes e Matemáticas) especialmente nas rapazas, aínda que toda a información e formación, así como a participación nos diferentes proxectos e actividades é realizada por todos/as os/as estudantes.

No seguinte blogue recóllense todas as actuación que se levan a cabo dentro do programa:

Logo Rapazas Pecalama

Ademais, este curso escolar, o departamento de Educación Física, decidiu participar no Plan Proxecta "Proxectos de Vida Activa e Deportiva", na modalidade DAFIS. As accións desenvolvidas neste programa irán encamiñadas á valoración da condición física e deportiva do alumnado do centro, para tratar de recompilar datos que permitan determinar o seu estado físico en relación á saúde. Tamén se incluirán actividades deportivas e recreativas, tanto dentro como fóra do centro. Todas as actuacións relativas a este programa, poden ser consultadas nun blogue ao que se accede premendo na seguinte imaxe:

Logo PecalamActivo