Xaneiro 2024

Día da non Violencia e da Paz en Lentiña´s House

O 30 de xaneiro celébrase o Día da Non Violencia e da Paz en homenaxe a Gandhi, considerado o pai do pacifismo. Dende o equipo de biblioteca quixemos facer unha pequena contribución para achegar material bibliográfico relacionado coa temática, cunha exposición de libros ben diversos (tanto nos formatos como nas idades de lectura recomendadas).

Ademais, parte do alumnado de Ed. Infantil, Primaria e Secundaria, guiado polas titorías, plasmaron en paxariñas de papel versos de poemas proclamando a paz de diferentes autores, como García Lorca, Alberti, Machado, Manuel María ou Amauta Castro. O resultado está exposto na propia biblioteca para desfrute de toda a comunidade educativa.

Agasallo dende a Deputación de Pontevedra

A Deputación de Pontevedra agasallou á escola cunha escolma de libros sobre a Memoria Histórica que xa forman parte da sección da Biblioteca situada na sala de profesores. Están a disposición de toda a comunidade educativa tras o seu rexistro no Koha polo equipo de Biblioteca.