Outubro 2023

Apertura da biblioteca

A biblioteca da escola xa está totalmente operativa e preparada para acoller aos usuarios e usuarias.

O alumnado de Ed.Infantil e Primaria ten reservada unha sesión semanal para poder facer préstamos de libros e ler na propia sala.

A rapazada de Ed.Secundaria ten a biblioteca á súa disposición durante os recreos para estudar, coller libros en préstamo, facer voluntariado, etc.

Para toda a comunidade educativa, a biblioteca abre tamén en horario de tarde (16h a 18h) os martes, mércores e xoves. Pódese consultar o calendario de apertura aquí.

Lentiña, Cova e Terreña agardan por vós!

Mochilas viaxeiras

As Mochilas Viaxeiras abandonan Lentiña´s House para chegar aos fogares de toda a rapazada de Ed. Infantil e Primaria. Nelas, ademais de libros, podemos atopar miniaturas de animais, películas ou mesmo xogos de mesa! Mais o que non falta é o Caderno Viaxeiro no que poder facer unha recensión, deixar a opinión ou mesmo un debuxo do libro que máis gustou.

As mochilas estarán en cada casa unha semana, xa que, tal e como reflexionaban moitos nenos e nenas o curso pasado, necesítase tempo para poder desfrutar de todo o material!

No seguinte vídeo podemos ver unha pequena mostra das achegas da rapazada do curso 22/23:

Formación de usuarios e usuarias

A biblioteca da escola comezou o curso fomando aos usuarios e usuarias, tanto de Ed. Primaria coma Secundaria. Como están distribuídos os fondos bibliográficos (zona de libro infantil, xuvenil, temáticos ou banda deseñada), a etiquetaxe de cores que organiza os libros segundo a idade, ou como atopar un libro concreto foron os aspectos tratados máis importantes.

Ademais, tamén se fixo o reparto de carnés para poder acceder non só aos préstamos da nosa biblioteca, senón tamén á plataforma E-LBE.2. Nela, temos acceso a recursos dixitais moi variados.

E, para rematar, o alumnado de 1º e 2º da ESO fixo unha xincana por equipos na que tiñan que localizar libros segundo o seu autor, sinatura, etc. Velaquí unha mostra da actividade:

Alumnado de 1º ESO na xincana

Alumnado de 2º ESO na xincana