Contido popular
Título | Resumo | ||||
---|---|---|---|---|---|
A gran carreira |
Co alumnado de 3º ESO, ao comezo da segunda avaliación, fixemos un recorrido, un tanto competitivo, polos contidos aritméticos vistos no primeiro trimestre. O alumnado emprendeu o que nos demos en chamar "A gran carreira", para chegar á meta, e atendendo á casilla do tableiro na que ían caendo, tiveron que resolver todo tipo de cuestións relacionadas co cálculo, porcentaxes, proporcionalidade, sucesións,.... Todo un reto que colleron con moito entusiasmo porque tamén había unha compensación cara a nota final do trimestre.
|
||||
MEDIDAS DE CAPACIDADE |
A nosa clase está posta nesto das medidas de capacidade, nada mellor que facerprácticas para unha boa aprendizaxe!
|
||||
Braulio Bolechas en A Silva! |
Ola amigas e amigos do Cernadas de Castro! Temos unha boa nova! Braulio Bolechas achegouse ao noso cole para gravar o seu programa Braulio Tuber! Para iso elixiu aos nenos e nenas de 1º de Primaria, que lle ensinaron mooooitas cousas sobre a Revolución Industrial. As pequenas e pequenos parece que naceran cunha cámara diante do ben que se desenvolven e co simpáticos que están! Non volo perdades, picade no enlace de aquí abaixo e aproveitade para coñecer como foi a Revolución Industrial! http://www.crtvg.es/tvg/a-carta/braulio-tuber-ii-24-4072338?t=11
|
||||
Biografía de Kandinsky |
Os nenos e nenas de 3ºA seguimos aprendendo cousas sobre Kandinsky. Esta semana estivemos buscando información sobre o que era unha biografía e despois cada quen leu en alto o que sabia e fomos sacando algunhas ideas. |
||||
Traballamos en equipo |
Como sabedes, parte do profesorado de Educación infantil estamos a participar nun Seminario de aprendizaxe cooperativa. Isto involucra ao noso alumnado, traballando de xeito conxunto e axudándose entre eles. Na foto o equipo “Rangers”, que logo de levar a cabo a estrutura cooperativa 1,2,4 están a compor o puzzle de equipo. |
||||
Lapis ao centro en sociais. |
Os rapaces colocan os lapis ao centro e por quendas cada neno realiza un ejercicio en voz alta, os demais o corrixen ou amplían a información. Logo collen o lapis e escriben a resposta consensuada. O turno pasa o seguinte compañeiro. Aquí traballamos os sectores, as profesiones e profesionais. |
||||
Robótica: Escornabots e Blue Mouse. |
O alumnado de Infantil B, todo o primeiro trimestre e parte do segundo estamos traballando nun obradoiro de robótica, de unha sesión á semana (sábelles a pouco). Antes de iniciar as actividades programadas, realiamos diferentes xogos simulando que éramos robots, un compañeiro/a o era e nós o programador, cunha chuvia de ideas establecimos que entendemos por robots, robótica. Presentei dous modelos diferentes o Escornabots, que ten actividades enfocadas a lectroescritura, matemática, lóxica... e Blue Mouse está máis enfocado a programar un percorrido e facelo. |
||||
LIBROLAND |
Coñecedes LIBROLAND? Libroland é o proxecto que aglutina todas as actividades que realizamos nos cursos 5º e 6º de Educación Primaria en relación coa lectura e a creación literaria: - Concursos literarios. - Booktube. - Tómbola lectora. - Exposicións temporais e outras actividades puntuais relacionadas coa lectura e a escritura.
Libroland conta, ademais dun espazo físico (o taboleiro do corredor) onde se expón a información sobre as actividades que realizamos, cun espazo virtual, dentro da plataforma Agueiro. Aí é donde se publica tamén a información sobre os concursos literarios, as fotografías tomadas na nosa "Tómbola lectora" (celebrada anualmente) e outras actividades, como a nosa canle de vídeos BOOKTUBE, onde o alumnado nos fala a través de vídeos sobre os libros que máis lle gustan.
Podedes acceder a LIBROLAND premendo na imaxe inferior, ou senón tedes tamén un acceso permanente na columna esquerda web do centro, na sección "Os nosos blogs".
Visitádenos!
|
||||
Celebramos os aniversarios! |
Coa colaboración das familias festexamos os aniversarios dos nenos e nenas de 4 anos. Esta experiencia tan enriquecedora constitúe unha oportunidade de convivencia favorecendo vínculos afectivos entre o grupo e coas familias. |
||||
CONTRATO PROGRAMA 2018-19. MATERIAIS METÁLICOS. | |||||
Os sentidos |
Durante o primeiro trimestre o alumnado de 5ºB de Educación Primaria traballou e experimentou cos cinco sentidos. Para iso, de forma grupal, tiñan que taparse os ollos uns a outros e ir adiviñando diferentes sonidos, olores, sabores, texturas... de diferentes obxectos e alimentos traídos da casa. Finalmente, para o sentido da vista fixemos a actividade ''O cego vai ao baile'' na que o alumnado debía de bailar por parellas, un deles/as cos ollos tapados. Isto tamén nos serviu para reafirmar a confianza nos nosos compañeiros/as.
|
||||
Coñecendo a célula animal e a célula vexetal | |||||
Obradoiro de papiroflexia |
Aproveitando que estamos traballando a simetría, as traslacións e os xiros; os compañeiros de 1º da ESO viñéronnos dar un obradoiro de papiroflexia. |
||||
Bingo tablas de multiplicar |
Para repasar as tablas de multiplicar xogamos ó bingo. Tiñamos que marcar no noso cartón os resultados das multiplicacións que iban saíndo.
|
||||
O universo |
En ciencias sociais os nenos de 1ºB estudiamos o tema do universo. Aprendemos cales eran as constelacións mais importantes que se poden ver desde a terra e os nomes dos planetas. |
||||
Nutrición das prantas. |
Co pasar das horas observamos cos nosos propios ollos como se ían tinguindo os pétalos inicialmente brancos das flores que trouxemos e ían collendo fermosas cores. |
||||
SISTEMA SOLAR |
Aproveitando que estivemos aprendendo sobre o Universo, fixemos o noso propio sistema solar. |
||||
Cociñamos | |||||
A circulación | |||||
Sistema solar |
Nesta ocasión para aprender dun xeito máis manipulativo o alumnado fixo un lapbook sobre o universo e unha maqueta do sistema solar. |
||||
A poesía de Antonio García Teijeiro |
Este trimestre estamos a traballar na aula coa poesía do autor galego Antonio García Teijeiro, que este ano recibiu o Premio Nacional de Literatura. Os nenos e nenas aprenderon unha bonita poesía dun rato namorado da lúa e despois ilustraron o poema facendo un cartel que deixamos exposto no corredor da escola.
|
||||
LÁMPARA DE LAVA - 1ºB |
Co fin de amosar a densidade dos líquidos metemos auga nun recipiente e de seguido engadimos aceite. Vimos perfectamente que subía ao ser máis denso. Finalmente, engadimos unha pastilla efervescente e vimos que o aceite mesturábase e non quedaba no fondo senón que en circuliños ía subindo.
|
||||
ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO DEMOGRÁFICO |
O alumnado de 2ºESO realizou unha recollida, selección, organización e presentación de información demográfica no concello de Lousame a partires de fontes de información estatísticas como o IGE e o INE. Por unha banda, analizamos os movementos naturais de poboación e calculamos distintos indicadores taxa de natalidade, taxa de mortalidade, saldo vexetativo. Por outra banda, analizamos os movementos migratorios do concello e as causas e consecuencias dos mesmos no noso contorno máis próximo. Coa axuda dunha táboa de datos elaboramos pirámides de poboación do concello de Lousame de distintas épocas que nos serviron para analizar a evolución da poboación no último século.
|
||||
ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO ECONÓMICO |
En 3ºESO estudáronse as causas e consecuencias que teñen as actividades económicas na contorna próxima, neste caso no Concello de Lousame. Utilizáronse distintos mapas do Sistema de Información Xeográfica de Galicia: usos de solo e litoloxía. O alumnado realizou fotografías das distintas actividades económicas organizadas por sectores de producción desenvolvidas na contorna e que serviron para unha reflexión sobre o impacto da acción humana sobre o noso concello.
Para ver as fotografías dos sectores económicos que seleccionaron os alumnos de Lousame, preme en "Ler máis". |
||||
CARREIRA DE GLOBOS - 1ºB |
Para seguir demostrando que o aire pesa fixemos unha carreira de globos.
|