Logos

• As instrucións xerais do proceso de admisión: AQUÍ

•  A oferta formativa curso 2023/24: AQUÍ

• 3ª ADXUDICACIÓN ORDINARIA 2023/24: AQUÍ

prazo de matrícula ou renuncia do alumnado admitido en cada ciclo formativo abrangue desde o venres 1 de setembro ata as 13:00 horas do mércores 6 de setembro de 2023. A matrícula deberase realizar no centro educativo da praza adxudicada.

• Ciclos e módulos formativos con prazas dispoñibles: AQUÍ

Ábrese o prazo de matrícula en ciclos e módulos de formación profesional con prazas vacantes desde o día 1 de setembro ás 9:00 horas ata o día 8 de setembro ás 13:00 horas. Abrírase un novo período de matriculación tras a publicación da 3ª adxudicación ordinaria.

Para matricularse nun ciclo con prazas libres a única condición é cumprir os requisitos de acceso para ás ensinanzas correspondentes.

As persoas interesadas deberán formalizar a matrícula no centro educativo no que o ciclo formativo teña prazas dispoñibles. A matrícula realizarase por orde de chegada

Adxuntos:

- Instruccións reserva/matrícula réxime persoas adultas

- Módulos

- Horario conxunto

- Prazos admisión

- Solapes dos módulos segundo horarios

INFORMACIÓN XERAL DE ADMISIÓN E MATRÍCULA

RÉXIME: MODULAR DE ADULTOS PRESENCIAL

MÓDULOS OFERTADOS: CICLO COMPLETO

Publicada a oferta formativa e o calendario de admisión e matrícula para o curso 2021/22 (www.edu.xunta.gal/fp).

Pendente de publicación as instrucións xerais do proceso de admisión.

O prazo de presentación de solicitudes empeza o 25 de xuño

O alumnado que cursou no 2020/21 neste réxime de adultos deberá participar igualmente no proceso de admisión previo á matrícula. De non facelo só poderá matricularse nos módulos que queden liberados.

O proceso de admisión é centralizado e deberá facerse online segundo as instrucións que se publiquen.

A adxudicación dos módulos farase segundo baremación, que terá en conta tipo de acceso, módulos superados e experiencia laboral.

Os alumnos propostos para FCT, unha vez superados os módulos obrigatorios, non participarán no proceso de admisión, debendo matricularse directamente de FCT e Proxecto no prazo establecido.

Adxuntos:

. bloques horarios

. módulos ofertados

. calendario de admisión e matrícula

#FPGalicia

INICIO CURSO 2020-2021

07/09/2020 09:27

O vindeiro mércores 23 de setembro terá lugar a presentación do curso 2020-2021 do ciclo superior de Xestión Forestal e do medio natural.

Lugar: CIFP SANTIAGO
  Data: 23/09/2020

Para maior seguridade e en cumprimento das recomendacións sanitarias de adaptación ao contexto da covid 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia a presentación realizarase en tres grupos:

Horario e aula:

Aula 0.7 (entrada pola porta principal)

• 17:00 h.: Alumnado cuxa primeira letra do primeiro apelido empece por A ata a L

Aula 1.7 (entrada traseira primeiro andar)

• 18:00 h.: Alumnado cuxa primeira letra do primeiro apelido empece por M ata a Z
  • 19:00 h.: Alumnado matriculado en FCT e PROXECTO

As clases empezarán o xoves 24 de setembro co seu horario normal que se achega como ficheiro adxunto.

*** Achéganse os seguintes arquivos:

• Horario do ciclo
  • Calendario laboral e
  • Guía resumo das recomendacións sanitarias polo covid-19
  • Guía do alumnado 2020/21
  • Plan de adaptación á situación Covid 19
  • Declaración responsable alumnado

MATRÍCULA CURSO 2020-2021

Prazos período extraordinario:

• Presentación de solicitudes de admisión: do 1 de setembro ás 9:00 ao 9 de setembro ás 13:00 horas.

• Publicación da 1ª adxudicación (sobre as listaxes de espera do período ordinario): 2 de setembro

• Matriculación 1ª adxudicación: do 2 de setenbro ás 9:00 horas ao 4 de setembro ás 13:00 horas
  • Publicación listaxe provisional de solicitudes: 11 de setembro
  • Reclamación á listaxe provisional: do 11 de setembro ás 9:00 horas ao 15 de setembro ás 13:00 horas
  • Publicación listaxe definitiva de solicitudes: 18 de setembro
  • Publicación da 2ª adxudicación: 18 de setembro
  • Matriculación 2ª adxudicación: do 18 de setembro ás 9:00 horas ao 22 de setembro ás 13:00 horas

** Data límite de matrícula das reservas en adultos: 14 de setembro ás 13:00 horas

Listaxe provisional de solicitudes. Período extraordinario

Xa podes consultar a listaxe no seguinte enlace: http://www.edu.xunta.es/fp/webfm_send/7293

Período extraordinario de admisión

• Publicación da 1ª relación de admitidos/as*: o día 4 de setembro de 2017
  • Matriculación da 1ª adxudicación: desde o día 4 ata as 13:00h do día 7 de setembro de 2017.
  • Presentación de solicitudes: entre o 1 e as 13:00h do día 8 de setembro de 2017.
  • Publicación da listaxe provisional de solicitudes: o día 13 de setembro de 2017.
  • Reclamacións contra a listaxes provisional: entre o día 13 e as 13:00h do día 15 de setembro de 2017.
  • Publicación da listaxe definitiva de solicitudes: o día 20 de setembro de 2017.
  • Publicación da 2ª relación de admitidos/as: o día 20 de setembro de 2017
  • Matriculación 2ª adxudicación: desde o día 20 ata as 13:00h do día 22 de setembro de 2017.

*Nota: a primeira adxudicación extraordinaria realizarase sobre as listaxes de espera do período ordinario.

ADMISIÓN A CICLO DE GRAO SUPERIOR DE FORMACIÓN PROFESIONAL 2017-2018

20/06/2017 20:07

Remítese enlace da páxina de Educación en relación a apertura dos prazos de matrícula:

O prazo para presentación de solicitudes comeza o 26 de xuño e remata o 4 de xullo as 13:00 h.

Achéganse como anexos a esta entrada as instruccións, os prazos e a solicitude en pdf