Normas COVID

NORMAS COVID

Para o inicio do curso escolar 2022/23 quedan sen efecto os protocolos e restriccións anteriores pola situación do COVID 19, resaltando o seguinte:

• Elimínase a obrigatoriedade de emprego de máscara, sendo en todo caso recomendable, é necesario sempre nos casos de positivo COVID.
  • Tras a publicación do Real Decreto 286/2022, do 19 de abril, polo que se modifica a obrigatoriedade do uso de máscaras durante a situación de crise sanitaria ocasionada pola COVID-19, será obrigatorio no transporte público, incluíndose dentro deste, o transporte escolar
  • Elimínase a limitación de aforos.
  • A ventilación cruzada nas aulas ou espazos pechados estará supeditada á medición de niveis de CO2 para manter unha salubridade recomendable na aula.
  • Queda sen efecto o Plan de Adaptación do centro ao COVID-19.