EDUGAL. Educación e formación de Galicia.

O Valentín Paz Andrade volve estar presente en EDUGAL para dar a coñecer ao alumnado doutros centros e ás familias, a nosa oferta formativa.

FOTO 01: A Directora Xeral de Formación Profesional, Eugenia Pérez, e a Subdirectora Xeral de Innovación profesional e relación co sistema produtivo, Cristina Lesta, visitaron o estand do CIFP Valentín Paz Andrade, onde foron recibidas polo Director do centro, Alfonso Silva, e polo Xefe do departamento de Instalación e mantemento, Jesús Martínez.

FOTO 02: Román Rodríguez, Conselleiro de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades, interesouse polas explicacións do profesor Jorge Vaz, acerca das metodoloxías innovadoras utilizadas en Fabricación mecánica.

FOTO 03: Jesús Martínez explica as particularidades dos ciclos de Instalación e mantemento, onde formamos a futuros técnicos con moi alta inserción laboral nun curto período tempo.

FOTO 04: O profesor de fabricación mecánica, Jorge Vaz, fai unha demostración aos representantes da Consellería, da utilidade formativa dun entrenador dixital de soldadura.

FOTO 05: O profesores de fabricación mecánica, Alberto Caride e Jorge Vaz, escanean unha peza de arte como demostración do proxecto de innovación onde a fabricación aditiva pode colaborar na restauración deste tipo de obras.

Nesta ocasión quixemos destacar aquela formación máis descoñecida para o posible alumnado, e que á vez resulta de alto interese para empresas que solicitan determinados perfís rofesionais. Polo tanto, dentro de toda a oferta do CIFP, quixemos facer fincapé en:

Cursos de especialización:

Ciclos formativos: