ANPA

CHARLA NOELIA VILLAVERDE

15/12/2021 11:01
Europe/Madrid

ASI DESPEDIMOS O 2020 EN CADRECHE!!!!

02/02/2021 10:35
Europe/Madrid

Para despedir o ano 2020, neste momento tan diferentes fixémolo a través de panxoliñas que anteriormente interpretaron as nenas e nenos da escola , así como un pasapalabra  (actividades que compartimos cos maiores da Residencia da Pobra). Deixamosvos aquí os excelentes traballos realizados:

E como non podía ser doutro xeito ao son dunhas badaladas moi especiais, celebramos o noso particular FIN DE ANO!!!

SEGUNDO ACERCAMENTO Á APRENDIZAXE CON NAO

06/02/2020 19:09
Europe/Madrid

Hoxe tivemos na escola o segundo acercamento á aprendizaxe con NAO. Sen dúbida, a motivación aumenta cando traballamos con recursos como estes. De momento so foi como un xogo, un acercamento paulatino, xa que @s mestr@s aínda temos moito que aprender.

NAO pode ofrecernos xogos de mímica, xogos para practicar o inglés por exemplo, ou tamén podemos ir aprendendo a nomear emocións...., pero o que máis chamou a atención ás nenas e nenos foi que XA APRENDEU A FALAR GALEGO!!!!

SEGUIREMOS APRENDENDO.... GRAZAS NOE, GRAZAS ANPA POR ESTA OPORTUNIDADE!!!

.

CURSO V.E.C. - NIVEL 1 -LIDERADO INTRAPERSOAL

28/01/2020 13:32
Europe/Madrid

Hoxe día 28-01-2020 comeza o prazo para inscribirse no curso V.EC - de Intelixencia emocional para profesorado e familias que ten como finalidade e a formación no nivel 1 acadando o certificado oficial de VEC.

Este curso está organizado por CEP Pilar Maestú Sierra, ANPA Cadreche e Emotional Network (Roberto Aguado Romo), e subvencionado parte do seu costo pola Deputación da Coruña.

Se pinchas na imaxe podes atopar toda a información que precisas para inscribirte:

Se pinchas no seguinte enlace  poderás acceder ao FORMULARIO DE INSCRICIÓN:

PRAZAS LIMITADAS!!!!!

SON O QUE SINTEN- CON ROBERTO AGUADO (FORMACIÓN FAMILIAS)

24/11/2019 17:17
Europe/Madrid

Na tarde do 21 de Novembro de 2019, ás 19:00 daba comezo a charla de Roberto Aguado Romo, titulada “SON O QUE SINTEN”.

Comezamos a presentación do acto co traballo do alumnado do centro. O cine estaba preparado para o evento cun cartaz de benvida que recollía a conmemoración da CONVENCIÓN DOS DEREITOS DO NENO, ilustrado cun debuxo de ÁLVARO PAZ GIL que pretende reflectir o seu talento artístico, neste caso.

No interior, no esceario atopabánse os debixos sobre os dereitos das nenas e dos nenos, que o noso alumnado realizou na aula de forma cooperativa, entre todas e todos coa inestimable colaboración dos seus titores e mestr@s.

A presentación do acto , foi a cargo do Consello do Alumnado, unha presentación excecpional e con un gran sentido da responsabilidade, tenacidade e ilusión que demostraron enriba do esceario.(se queres ver o resumo pincha na imaxe)

Empezamos cunha presentación e canción titulada: Ninguén coma vós, coa canción Nadie como tú de "La oreja de Van Gogh"( se queres velo pincha na imaxe)

Momento especial foi cando Roberto os saudou un por un e intercambiou algunas palabras con eles.

A presidenta da ANPA, Noemí Gil, pola súa banda fixo unha presentación ben interesante, con preguntas que tiñan bastante que ver coa entrevista que publicou a Voz de Galicia a Roberto :

(https://www.lavozdegalicia.es/noticia/barbanza/2019/11/15/profesor-sabe-donde-colocarse-puede-salvar-vida-alumno-proxima-charla/0003_201911B15C12993.htm)

A partir de aquí comenzou a súa charla brillante como sempre, chea de reflexións e cuestións sobre as que pensar  e repensar!!!

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ANPA CADRECHE CURSO 2017 - 2018

22/10/2017 17:05

ENQUISA ANPA CADRECHE CURSO 2016/2017

11/06/2017 16:00

Estimadas familias:
A directiva da ANPA, co obxectivo de mellorar a atención aos nosos nenos e nenas, solicita a participación de nais e pais na avaliación do grao de satisfacción co noso traballo este curso. As vosas suxestións serán tidas en conta na planificación das actividades para o próximo curso.

Moitas grazas pola vosa colaboración

Facer  doble click de seguinte enlace para poder cubrir a enquisa.

Enlace para cubrir el cuestionario Plan de Convivencia 2017

27/05/2017 17:17
Europe/Madrid

Hola, como alguno de nosotros tuvimos problemas para cubrir el cuestionario de Plan de Conviviencia, os lo dejamos aqui, para que podais acceder de forma mas sencilla.

Simplemente hacer click encima del siguiente enlace.

Un saludo, la directiva Anpa Cadreche.

ASAMBLEA XUÑO

13/06/2016 21:39

CONVOCATORIA ASAMBLEA

Pola presente convócase Asamblea Xeral que terá lugar o vindeiro  mércores día 15 de Xuño de 2016 na sala multiusos (último andar) do CEP Pilar Maestu Sierra de A Pobra do Caramiñal ás 19 horas en primeira convocatoria, 19:30 horas en segunda convocatoria.

ORDE DO DÍA

1. Lectura e aprobación, se procede, da acta da Asamblea anterior.
  2. Resumo das actividades levadas a cabo durante o curso.
  3. Estado de contas.
  4. Enquisa de satisfacción. Para poder enviarla necesitamos a  vosa dirección de correo electrónico, facerla chegar ao correo da anpa  anpacadreche@gmail.com
  5. Rogos e preguntas.

REVISTA CADRECHE ABRIL 2016

17/05/2016
Europe/Madrid

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.

« Maio 2024 »