SON O QUE SINTEN- CON ROBERTO AGUADO (FORMACIÓN FAMILIAS)

24/11/2019 17:17
Europe/Madrid

Na tarde do 21 de Novembro de 2019, ás 19:00 daba comezo a charla de Roberto Aguado Romo, titulada “SON O QUE SINTEN”.

Comezamos a presentación do acto co traballo do alumnado do centro. O cine estaba preparado para o evento cun cartaz de benvida que recollía a conmemoración da CONVENCIÓN DOS DEREITOS DO NENO, ilustrado cun debuxo de ÁLVARO PAZ GIL que pretende reflectir o seu talento artístico, neste caso.

No interior, no esceario atopabánse os debixos sobre os dereitos das nenas e dos nenos, que o noso alumnado realizou na aula de forma cooperativa, entre todas e todos coa inestimable colaboración dos seus titores e mestr@s.

A presentación do acto , foi a cargo do Consello do Alumnado, unha presentación excecpional e con un gran sentido da responsabilidade, tenacidade e ilusión que demostraron enriba do esceario.(se queres ver o resumo pincha na imaxe)

Empezamos cunha presentación e canción titulada: Ninguén coma vós, coa canción Nadie como tú de "La oreja de Van Gogh"( se queres velo pincha na imaxe)

Momento especial foi cando Roberto os saudou un por un e intercambiou algunas palabras con eles.

A presidenta da ANPA, Noemí Gil, pola súa banda fixo unha presentación ben interesante, con preguntas que tiñan bastante que ver coa entrevista que publicou a Voz de Galicia a Roberto :

(https://www.lavozdegalicia.es/noticia/barbanza/2019/11/15/profesor-sabe-donde-colocarse-puede-salvar-vida-alumno-proxima-charla/0003_201911B15C12993.htm)

A partir de aquí comenzou a súa charla brillante como sempre, chea de reflexións e cuestións sobre as que pensar  e repensar!!!

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

« Xuño 2024 »
17181920212223