Outras actividades

SE PINCHAS NA IMAXE TES ENLACE A ALGUNHA FOTO MÁIS

ENTROIDO 2017

26/02/2017 13:24

O alumnado do centro disfrazouse este curso de personaxes de cómics, seguindo o Proxecto da Biblioteca. O centro encheuse de superheroes, Sacarinos, Picapedras...

CHARLA SOBRE O ABANDONO DE ANIMAIS

18/12/2015 17:27

José Carlos, un membro do colectivo Vox Ánima, que defende aos animais acudiu ao centro a dar unha charla sobre os perigos de pedir un animal de compañía como agasallo nestes días de Nadal. Moitos deles acaban sendo abandonados posteriormente. Faloulles da conveniencia de adoptar cans procedentes das canceiras ou protectoras de animais.

NON REGALES ABANDONO

18/12/2015 17:22

O alumnado do centro tivo unha charla sobre a diabetes, Esta foi impartida por un atleta que a padece. Nela faloulle de como afecta na súa vida diaria esta enfermidade e de bos hábitos de cara a evitar ter algún tipo de diabetes.

DIABETES

04/12/2015 23:48

O alumnado do centro tivo unha charla sobre a diabetes na biblioteca do centro.

CHARLA SOBRE A UNIÓN EUROPEA

04/05/2015 18:54

O martes 28 de abril asistiu ao noso centro a eurodiputada Ana Miranda (grazas á ANPA), a dar unha charla sobre a CEE ao alumnado de 3º ciclo. A charla resultou altamente gratificante. O alumnado aprendeu de primeira man moitas cousas sobre a composición, organización e funcións da mesma.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER 2013

09/03/2013 00:17
Etc/GMT

O alumnado do 3º ciclo fixo unhas redaccións unindo o Día da Muller co Día da Non Violencia de Xénero. Escribíronlle a un hipotético maltratador, para tentar facerlle ver o mal que causan as súas accións. Estes escritos puxéronse nuns murais no corredor do 3º ciclo.VIOLENCIA DE XÉNERO

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Para celebrar o Día Internacional da Muller, o alumnado do centro fixo uns debuxos de mulleres traballando. Con estes debuxos elaborouse un gran mural que se colocou na entrada do centro. Aquí podedes ver 4 das ilustracións.

DÍA INTERNACIONAL DA MULLER 2013