Saltar navegación.

O NOSO CENTRO

Os  nenos  e  nenas  de  1º  e  2º  de  Educación  Primaria, xunto co seu  tutor, Jesús, estiveron estes  días  a  traballar  nun  proxecto  que  pronto  poderemos  ver  e  será  unha  GRAN  SORPRESA  para  tod@s.

Un  pouquiño  de  paciencia...xa  queda  menos!!

Calendario escolar curso 2021/22

A Orde do 19 de maio de 2021 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2021/22 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia, marca o inicio de actividade lectiva o día 09 de setembro de 2021.

16  e  18  de  maio de  2022

ENTRADAS  E  SAÍDAS

ENTRADA:

Faráse  polo  portalón  de  acceso  á    pista  cuberta  e  esperarán  no   patio  na  zona  indicada  para  cada  grupo, mantendo  as  distancias  según  o  protocolo  e  facendo  uso  de  mascarilla, obligatoria  para  Educación  Primaria, recomendable  para  Educación  Infantil.
Non  se  permitirá  a  entrada  a  ningún  acompañante  para  non  ter  aglomeracións.

SAÍDA:
Educación  Infantil  sairá  pola  porta  pegada  á  entrada  da  cociña (xunto  ás  escaleiras), mentras  que  Educación  Primaria  sairá  pola  porta  principal  do  centro.
En  ambos  casos, sairán  á  rúa  polos  portalóns, que  están  frente  ás  ventanas  do  comedor.
Esperaráse  polos  nen@s  fora  do  recinto  agás  aos  de  infantil  que  poden  esperar  xunto ás  escaleiras.

O  horario  será  o  de  sempre (08:55 - 14:50), salvo  os  de  novo  ingreso, que  o  primeiro  día  acudirán  ao  centro  de  10  a  12  horas, e  no  sucesivo  será  a  mestra  quen  lles  indicará  os  horarios.
En  Infantil  non  traerán  o  material  ata  que  se  llo  indiquen.

¡¡DESEXAMOS  BO  COMENZO  A  TOD@S!!

Listaxe DEFINITIVA fondo libros curso 2021/2022

A  listaxe definitiva do fondo solidario de libros de texto de 3º a 6º de educación primaria (na que podedes consultar  os  libros asignados)  e  os  vales  está exposta no  blog principal do centro, en cumprimento do artigo 13 da Orde do 06 de maio de 2021, que non permite a súa publicación na páxina web.

Este  ano,   os  VALES  entregaránse  no  mes  de  setembro (xa  vos informaremos) e  os  LIBROS  repartiránse  como  todos  os  anos, comenzando  as  clases.

Bo  verán!

Listaxe provisional fondo libros curso 2021/2022

listaxe PROVISIONAL do fondo solidario de libros de texto de 3º a 6º de educación primaria (na que podedes consultar só o número de libros asignados)  e  os  vales  está exposta no  blog principal do centro, en cumprimento do artigo 13 da Orde do 06 de maio de 2021, que non permite a súa publicación na páxina web. O período de reclamación a esta listaxe é de dous días (martes e mércores)

Na listaxe DEFINITIVA   figurarán os libros asignados por materia.

Fai  click  na  imaxe  para  saber  mais  ou  vai  ao  apartado  de  actualidade,

na  marxe  esquerda, arriba  de  todo.

Fai  click  sobre  a  imaxe  para  saber  máis  da  autora

(vai pinchando na parte da dereita de cada diapositiva)

Fai  click  na  imaxe  para  ver  imaxes  do  Día  do  Libro  no  colexio.

Dende  o  29  de  marzo  ata  o  5  de  abril, ámbolos  dous  incluídos.

ADMISIÓN  NOVO  ALUMNADO

(fai click na imaxe)

Podedes  ver  as  fotos  facendo  click  neste  enlace

Todas  as  fotos  e  videos  facendo  click  neste  enlace

N O V A S

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021 - 2022.

ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA.

RESERVA DE PRAZA/SOLICITUDE DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021/2022

O alumnado de 6º de primaria do C.E.I.P.  Plurilingüe  Virxe  da  Luz que durante o curso 2021-2022 desexe cursar 1º da E.S.O. no I.E.S. Nosa  Señora  dos  Ollos  Grandes, centro ao que estamos adscritos, terán que entregar a solicitude de reserva de praza do día 11 de xaneiro ao 8 de febreiro na secretaría do noso centro (anexo I). Tamén poden presentar a solicitude na sede electrónica da Xunta de Galicia ou a través da aplicación admisionalumnado (https//www.edu.xunta.es/admsionalumnado).

Se deciden optar por un centro distinto ao que lles corresponde por adscrición terán que entregar a solicitude de admisión de praza do día 1 ao 20 de marzo (anexo II). A solicitude de admisión a presentarán a través da aplicación admisionalumnado (https//www.edu.xunta.es/admisionalumnado). Tamén poderán presentar a solicitude de forma presencial no centro que elixiron como primeira opción ou na sede electrónica da Xunta de Galicia.

Anexo I- Reserva de praza no IES Nosa  Señora  dos  Ollos  Grandes (11 de xaneiro ao 8 de febreiro)

Anexo II- Solicitude de admisión en centro distinto (1 ao 20 de marzo)

Aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/)

Enlace á sede electrónica