Blogues
Membros
O CONSELLO ESCOLAR |
|
|
|
Presidenta |
Pilar García Rodríguez
|
|
|
|
|
Repr. do Concello |
Pablo Rivas Folgueira
|
|
|
Repr. do Profesorado |
Anabel Vázquez Costa |
|
Isabel Bárbara García Vázquez
|
|
|
|
|
Representante da ANPA |
Soraya González Rodríguez
|
|
|
Repr. dos pais/nais |
Lorena Platas Vázquez
|
|
|
|
|
|
|
MEMBROS
E.INFANTIL 3 - 4 - 5:Anaís González Álvarez
1º-2º/ EDUCACIÓN FÍSICA:Diego Trigo Castedo
3º-4º/ MÚSICA:Anabel Vázquez Costa
5º-6º:Isabel Bárbara García Vázquez
SUSTITUTA: Yisel Oanis González Sánchez
INGLÉS/ PLÁSTICA/ALT.:Pilar García Rodríguez
AL:Lucía López Vázquez
RELIXIÓN:Carmen Margarita Rodríguez Couceiro
ORIENTACIÓN:Verónica Gómez Conde
Normativa
Competencias do Claustro
- Normativa
Lei orgánica 2/2006 de educación.
O Claustro de profesorado terá as seguintes competencias:
a) Formular ao equipo directivo e ao Consello Escolar propostas para a elaboración dos proxectos do centro e da programación xeral anual.
b) Aprobar e avaliar a concreción do currículo e todos os aspectos educativos dos proxectos e da programación xeral anual.
c) Fixar os criterios referentes á orientación, titoría, avaliación e recuperación dos alumnos.
d) Promover iniciativas no ámbito da experimentación e da investigación pedagóxica e na formación do profesorado do centro.
e) Elixir os seus representantes no Consello Escolar do centro e participar na selección do director nos termos establecidos por medio de Lei.
f) Coñecer as candidaturas á dirección e os proxectos de dirección presentados polos candidatos.
g) Analizar e valorar o funcionamento xeral do centro, a evolución do rendemento escolar e os resultados das avaliacións internas e externas nas que participe o centro.
h) Informar as normas de organización e funcionamento do centro.
i) Coñecer a resolución de conflitos disciplinarios e a imposición de sancións e velar por que estas se ateñan á normativa vixente.
j) Propoñer medidas e iniciativas que favorezan a convivencia no centro.
k) Calquera outras que lle sexan atribuídas pola Administración educativa ou polas respectivas normas de organización e funcionamento.
Normativa
Competencias do Consello Escolar
- Normativa
Lei orgánica 2/2006 de educación. Artigo 127. Modificado pola LOMCE.
O Consello Escolar do centro terá as seguintes competencias:
a) Avaliar os proxectos e as normas aos que se refire o capítulo II do título V da presente Lei orgánica: Proxecto Educativo, Normas de Organización Funcionamento e Convivencia, Proxecto de Xestión do Orzamento e Programación Xeral Anual.
b) Avaliar a programación xeral anual do centro, sen prexuízo das competencias do Claustro do profesorado, en relación coa planificación e organización docente.
c) Coñecer as candidaturas á dirección e os proxectos de dirección presentados.
d) Participar na selección da dirección do centro, nos termos que a presente Lei Orgánica establece. Ser informado do nomeamento e cesamento dos demais membros do equipo directivo. No seu caso, previo acordo dos seus membros, adoptado por maioría de dous terzos, propoñer a revogación do nomeamento da dirección.
e) Informar sobre a admisión de alumnos e alumnas, con suxeición ao establecido nesta Lei Orgánica e disposicións que a desenvolvan.
f) Coñecer a resolución de conflitos disciplinarios e velar por que se ateñan á normativa vixente. Cando as medidas disciplinarias adoptadas pola dirección correspondan a condutas do alumnado que prexudiquen gravemente a convivencia do centro, o Consello Escolar, a instancia de pais, nais ou titores legais, poderá revisar a decisión adoptada e propoñer, no seu caso, as medidas oportunas.
g) Propoñer medidas e iniciativas que favorezan a convivencia no centro, a igualdade entre homes e mulleres, a igualdade de trato e a non discriminación polas causas a que se refire o artigo 84.3 da presente Lei Orgánica, a resolución pacífica de conflitos, e a prevención da violencia de xénero.
h) Promover a conservación e renovación das instalacións e do equipo escolar e informar a obtención de recursos complementarios, de acordo co establecido no artigo 122.3
i) Informar as directrices para a colaboración, con fins educativos e culturais, coas Administracións locais, con outros centros, entidades e organismos.
j) Analizar e valorar o funcionamento xeral do centro, a evolución do rendemento escolar e os resultados das avaliacións internas e externas nas que participe o centro.
k) Elaborar propostas e informes, a iniciativa propia ou a pedimento da Administración competente, sobre o funcionamento do centro e a mellora da calidade da xestión, así como sobre aqueloutros aspectos relacionados coa calidade da mesma.
l) Calquera outras que lle sexan atribuídas pola Administración educativa.
Artigo 5. O consello escolar
O consello escolar do centro educativo, ademais dás funcións que lle atribúe ou artigo 127 dá Lei orgánica 2/2006 e o artigo 57 dá Lei orgánica 8/1985, do 3 de xullo, reguladora do dereito a educación, terá as seguintes:
a) Elixir as persoas representantes dá comisión de convivencia, de acordo co establecido non artigo 6.2 deste decreto.
b) Establecer directrices para a elaboración do plan de convivencia e dás normas de convivencia do centro.
c) Realizar anualmente ou seguimento e a avaliación do plan de convivencia e dás normas de convivencia do centro.
d) Propor actuacións en relación coa convivencia para todos vos sectores dá comunidade educativa, especialmente as relacionadas coa resolución pacífica de conflitos.
TITORÍA DE 1º / 2º (Actividades durante o peche)
TITORÍA DE 1º / 2º (Actividades durante o peche)
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
RELIGIÓN
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
COMUNICACIÓN CO PROFESORADO
Adxuntamos a relación de canles de comunicación aportado polo profesorado do centro a efectos de información o alumnado en relación coas tarefas e a actividades a desenvolver durante o período de suspensión da actividade lectiva.
EDUCACIÓN INFANTIL (Actividades durante o peche para 3, 4, e 5 anos)
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
https://aclasedebego.blogspot.com/
RECOMENDACIÓNS PARA TOD@S (fai click nas letras)
(fai click nas letras)
(fai click nas letras)
A B(soamente repasar as vogais)
(fai click nas letras)
TITORÍA DE 3º / 4º. MÚSICA (Actividades durante o peche)
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
https://orincondeanabel.blogspot.com/
AUDICIÓN E LINGUAXE (Actividades durante o peche)
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
Tarefas recomendadas Audición e Linguaxe
-Neste documento atopareces unha serie de xogos para seguir estimulando a linguaxe cos máis pequenos
-Xogos propostos : accede neste documento, podes descargar tamén as seguintes imaxes para xogar: xogo chino, xogo sapo, xogo zorro, xogo foca.
Tarefas recomendadas Audición e Linguaxe
Actividades e xogo de vocabulario para seguir a estimulación da linguaxe oral do máis peques.
Tarefas recomendadas Audición e Linguaxe
(fai click sobre TAREFAS)
TAREFAS NOVAS DE AUDICIÓN E LINGUAXE
TAREFAS
Semana do 4 de maio: A(fai click na letra para ver o video) B(fai click na letra para ver o debuxo)
TITORÍA DE 5º / 6º. EDUCACIÓN FÍSICA E PSICOMOTRICIDADE. (Actividades durante o peche)
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
LINGUA INGLESA EN EDUCACIÓN INFANTIL E EDUCACIÓN PRIMARIA. (Actividades durante o peche).
Ola a todos:
Esta semana non haberá máis tarefas, porque xa repasamos todos os temas do curso.
Dedicareina para facer as medias, os informes individualizados e a finais de semana recibiredes as notas.
Foi un pracer compartir telemáticamente con todos o tercer trimestre.
Aínda que o traballo non nos faltou, nin a vos, nin a mín... en conxunto podo dicir que estivéchedes á altura das circunstancias.
Espero veros pronto e igual de animosos que sempre...ou máis aínda, despois deste forzoso confinamento, no que supoño pensaríades en moitas cousas…
Un abrazo e feliz desescalada.
Pilar García.
Estimadas familias:
Saúdos e desexarvos que estes días de encerro non estean a ser demasiado duros. Sabemos que tedes fillos na casa durante moito tempo e polo tanto cremos que é preciso enviarvos unha serie de actividades e rutinas que volo faciliten e ao mesmo tempo non perder o costume de facer algunha tarefa todos os días. Estas tarefas son voluntarias xa que sabemos que non todas as familias teñen a mesma dispoñibilidade.
Tede presente que isto é novo para nós e cando traballamos desde casa todo é máis complicado.
NOVAS TAREFAS
Facendo click no teu curso, poderás ver unha serie de actividades.
Cada semana irei indicando cales tes que facer e cando as remates, as enviarás, como xa falamos, ao meu e-mail ou por wasap. Se facedes foto, que se lle vexa o número da páxina.
ÁNIMO que xa queda menos...estamos chegando a META!
|
https://www.youtube.com/watch?v=l5w2mPdaNVcps://www
Educación Infantil
EXERCICIOS PARA OS MÁIS PEQUENOS DA CASA
https://eduteach.es/preschool/activities-exercises.html
Educación Primaria
Exercicios de vocabulario e expresións que se viron na aula (abriráse una páxina de benvida, clicade na flecha e logo en NAME poñede o voso NOME e en SURNAME o primeiro APELIDO , de novo noutra flechiña e listo). Ao lado de cada libriño aparecen os datos de usuario e a contraseña que necesitaredes antes de iniciar a sesión.
Username= macmillancds; Password= macmillan
http://cds.macmillan.es/bugs/level_2/bugs_cd2.htm
NOVAS TAREFAS
Username= macmillancds; Password= macmillan
http://cds.macmillan.es/bugs/level_4/bugs_cd4.htm
NOVAS TAREFAS
Username= macmillancds; Password= macmillan
http://cds.macmillan.es/bugs/level_6/bugs_cd6.htm
NOVAS TAREFAS
O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP), en colaboración coa Radio Televisión Española (RTVE), puxo en marcha esta mañá o programa educativo "Aprendemos en casa" (Clan TV / La 2 de TVE), un programa dirixido aos nenos e nenas de entre 6 e 16 anos que imparte contidos de matemáticas, ciencias sociais, educación artística e/ou educación física, lingua castelá e idiomas e ciencias naturais.
A continuación podedes consultar na seguinte táboa a súa programación:
Xogo para aprender a ler en inglés
Learn to read é un xogo de Starfall para aprender a ler inglés para Educación Infantil e Primaria
Xogos divertidos en inglés
Xoga e aprende inglés con estos xogos:
Goldilocks and the three bears
Neste enlace poderemos escoitar e ver o seguinte conto: Goldilocks and the three bears