Documentos de Centro

NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DE CENTRO

Pódense consultar e descargar as Normas de Organización e Funcionamento do noso centro facendo click ---> AQUÍ

PROXECTO DE XORNADA ÚNICA

Pódese consultar e descargar o proxecto para a implementación do horario en Xornada Única premendo --> AQUÍ

PLAN DIXITAL DE CENTRO

Pódese descargar o Plan Dixital do noso centro premendo --> AQUÍ

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 - CURSO 2021/2022

Fanse públicos para o coñecemento e consulta por parte da comunidade educativa os 2 documentos clave que nos servirán de guía para abordar o presente curso escolar coas máximas garantías ante a pandemia provocada polo virus COVID-19. Son os seguintes:

1. PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 - CURSO 2021/2022

2. PLAN DE CONTINXENCIA

Son 2 documentos abertos e flexibles, que poderán sufrir modificacións en función da evolución da pandemia e das indicacións das autoridades educativas e sanitarias galegas e estatais.

Os 2 documentos, de suma importancia, son de lectura obrigada por parte de todos os membros da comunidade educativa.

HORARIOS ESPELLO PARA CASOS DE CONFINAMENTO PARCIAL OU TOTAL

Fanse públicos os horarios a seguir polo alumnado e os/as docentes do CEIP Virxe do Corpiño en casos de confinamento parcial ou total.

Pódense consultar/descargar os horarios facendo click --> AQUÍ

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19

Fanse públicos para o coñecemento e consulta por parte da comunidade educativa os 3 documentos clave que nos servirán de guía para abordar o presente curso escolar coas máximas garantías ante a pandemia provocada polo virus COVID-19. Son os seguintes:

1. PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19 NO CEIP VIRXE DO CORPIÑO

2. PLAN DE CONTINXENCIA

3. PLAN DE ACOLLIDA EMOCIONAL

Son 3 documentos abertos e flexibles, que poderán sufrir modificacións en función da evolución da pandemia e das indicacións das autoridades educativas e sanitarias galegas e estatais.

Os 3 documentos, de suma importancia, son de lectura obrigada por parte de todos os membros da comunidade educativa.