Escolares

CREAMOS ANIMACIÓNS EN 3D!

Hoxe os maiores do cole traballaron a creación de animacións en 3D nas tablets para contar historias sinxelas que eles/as mesmos inventaron sobre temas sociais como a igualdade, os esteretipos, os problemas medioambientais...

#Innovacioneducativa #Digicraft #Tics #elearning

BUSCANDO INFORMACIÓN EN INTERNET!

Para familiarizarnos co uso dos buscadores de información en internet, seleccionar e sintetizar a información máis adecuada e distinguir a información fiable da que non o é, hoxe elaboramos un rosco de “pasapalabra” co que pasamos un rato moi divertido!

#Digicraft #ELearning #MobileLearning #Tics #Innovacioneducativa

APRENDEMOS A CREAR VIDEOXOGOS!

Os nenos e nenas do CEIP Virxe do Corpiño non mercan videoxogos! Directamente aprenden a crealos por si mesmos/as! #Digicraft #ELearning

REALIDADE AUMENTADA

Hoxe tivemos o noso primeiro contacto coa Realidade Aumentada na aula a través do debuxo e o traballo de vocabulario en soporte dixital! #Digicraft #ELearning #InnovacionEducativa

VISITA DOS BOLECHAS!

Braulio dos Bolechas andivo polo noso cole! Veu grabar con nós un capítulo para o programa Brauliotuber da Televisión de Galicia! Pasámolo en grande!!