ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

LISTAXES DEFINITIVAS E INSTRUCIÓNS DE MATRÍCULA.

Están publicadas no centro as listaxes definitivas de alumnado admitido para o curso 2024/2025, que non sufriron variacións con respecto ás listaxes provisionais, polo que está admitido o alumnado que solicitou praza para 4º de Ed. Infantil e presentou a solicitude en prazo.

O prazo de matrícula é do 20 ao 30 de xuño, ámbolos dous inclusive.

DOCUMENTACIÓN PARA A MATRÍCULA

-      Impreso de matrícula debidamente cumprimentado. Pode recollerse na conserxería do centro ou pinchando aquí

-      3 fotografías tamaño carnet do alumno/a co nome por detrás.

-      DNI do alumno/a, se o ten, o dos pais (orixinal e fotocopia)

-      Libro de familia (orixinal e fotocopia de todas as páxinas escritas).

-      Tarxeta sanitaria do alumno/a (orixinal e fotocopia).

-  Informe médico (certificado de vacinacións  e de non padecer enfermidade infecto-contaxiosa) só o alumnado que se matricula en 4º Ed. Infantil.

-      Orixinal e copia de resolución xudicial, no caso de separación legal dos pais.

IMPORTANTE: Non é preciso entregar de novo a documentación que xa foi entregada no proceso de admisión.

RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Aos efectos da continuidade de estudos do actual alumnado de 6º curso que promocione á etapa de Educación Secundaria Obrigatoria, este Centro está adscrito ao IES Rego de Trabe.

As familias que no vindeiro curso 2024-2025 desexen que os seus fillos/as cursen os estudos neste Instituto deberán presentar NESTE COLEXIO, entre o 15 de XANEIRO e o 5 de FEBREIRO o seguinte modelo de solicitude debidamente cuberto e asinado ED550A

O horario de recollida de solicitudes no centro será de 9:00 a 9:50 e de 13:10 a 14:00h

Tamén se pode presentar por vía electrónica seguindo a ruta https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado

IMPORTANTE:

No caso de non querer matricular ao seu fillo/a no IES Rego de Trabe, non deberá cumprimentar este Anexo de reserva, e presentará a solicitude de admisión no centro que desexe, do 1 ao 20 de marzo.

MATRÍCULA PARA O CURSO 2023- 2024

O PRAZO DE MATRÍCULA SERÁ DO 20 AO 30 DE XUÑO, AMBOS  INCLUSIVE.

HORARIO:  De  9:00 a 9:50h e de 13:10 a 14:00h

DOCUMENTACIÓN PARA A MATRÍCULA

-      3 fotografías tamaño carnet do alumno/a co nome por detrás.

-      DNI do alumno/a, se o ten, o dos pais (orixinal e fotocopia)

-      Libro de familia (orixinal e fotocopia de todas as páxinas escritas).

-      Tarxeta sanitaria do alumno/a (orixinal e fotocopia).

-  Informe médico (certificado de vacinacións  e de non padecer enfermidade infecto-contaxiosa).

RESERVA DE PRAZA NO IES REGO DE TRABE PARA O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O período de reserva praza no IES Rego de Trabe  será  desde o martes, 11 de xaneiro, ata o martes, 8 de febreiro.

Para formalizar a reserva hai que entregar cuberto e asinado o impreso ED550A, que se pode descargar e imprimir AQUÍ, ou recoller no propio centro. Unha vez cuberto, o alumnado pode traer o impreso e entregarllo á titora dentro do prazo establecido.

No caso de non querer matricular ao seu fillo/a no IES Rego de Trabe, non deberá cumprimentar este Anexo de reserva, deberá esperar a que comece o prazo xeral de admisión, que acostuma ser entre o 1 e o 20 de marzo, e entregar a solicitude no centro elixido.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021

O listado definitivo de admitidos/as non se pode facer público na  web, permanece nas dependencias do centro.

Están admitidas todas as solicitudes presentadas en prazo.

Recordamos que hai que formalizar a matrícula do   1 ao 10 de xullo.

Documentación para formalizar a matrícula:

Anexo III

3 fotos tamaño carnet

Fotocopia tarxeta sanitaria

Certificado médico conforme ten as vacinas ao día e non padece enfermidade que impida a súa escolarización.

MATRÍCULA PARA O VINDEIRO CURSO 2019/2020

A formalización da matrícula para o vindeiro curso 2019/2020 debe realizarse no Centro desde o día 20 de xuño ata o 30 de xuño, en horario de 9:00h. a 11:30h.

Como xa se entregou documentación coa solicitude de praza, a documentación a entregar será a seguinte:

Impreso de matrícula cuberto e firmado.

Fotocopia da Tarxeta Sanitaria.

Certificado médico.

3 fotografías tamaño carnet.

Para descargar o impreso de matrícula, pinche aquí.