SCHOOLS 21C

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE RADIO ESCOLAR DA USC

O CEIP Vila de Rutis foi agasallado co terceiro premio no Concurso de Radio Escolar convocado pola Universidade de Santiago de Compostela, pertencente ao Proxecto Europeo Erasmus+, denominado SCHOOLS 21C (Modalidade A)

O venres, 5 de novembro, levouse a cabo  a conferencia final do proxecto e a entrega de premios. Este acto foi presentado por Dna. Carmen Fernández Morante, Decana da Facultade de Educación da USC e por Dna. Milagros Trigo Miranda, mestra e persoal investigador “ ad honorem  “ da mesma Facultade, así como representantes das diferentes entidades participantes no proxecto.

Deixamos aquí unha mostra deste acto no que a mestra Dna. Natividad Varela recolleu o premio, así como unha alusión ao noso traballo no programa Hoy por hoy  de Radio Coruña retransmitido ese mesmo día.

Noraboa a todo o alumnado por este premio recibido!!!

Congratulations!!!!

O noso centro vai participar no Concurso de RADIO ESCOLAR convocado pola Universidade de Santiago de Compostela, que pertence ao Proxecto Europeo Eramus+, denominado SCHOOLS 21C (modalidade A). Neste concurso participan diferentes países da Unión Europea: Lituania, Italia, Portugal e España.

Aquí deixamos o proxecto que podedes ver pinchando no cullerete e o vídeo presentado no concurso.

Our school is going to participate in the School Radio Contest organized by the University of Santiago de Compostela, which belongs to the European Erasmus + Project, called SCHOOLS 21c (Mode A). In this contest participate different countries from the EU: Lithuania, Italy, Portugal and Spain.

Here you have the project that you can see by clicking on the picture and the video presented in the contest.

CLICK HERE!!

Conseguirémolo!!!!

Boa sorte a todos

Vídeo sobre a nosa experiencia radiofónica