Skip to Content

Admisión

LISTAXES PROVISIONAIS DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2024/2025

Informamos que todas as solicitudes de admisión para 4º de Educación Infantil presentadas en prazo foron admitidas.

As demais solicitudes presentadas en prazo (para outros niveis) non obteñen praza.

As listaxes provisionais estarán expostas no interior do centro e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar nun prazo de 5 días hábiles.

Publicarase a listaxe definitiva o 15 de maio.

O prazo para formalizar a matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

 

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

 OFERTA DE PRAZAS PARA O CURSO 24/25

EDUCACIÓN  INFANTIL

CURSO

VACANTES

RESERVA  NEAE

4º (3anos)

34

6

5º (4 anos)

                  0

 

6º (5 anos)

                  0

 

EDUCACIÓN  PRIMARIA

CURSO

VACANTES

RESERVA  NEAE

0

 

0

 

0

 

0

 

13

 

12

 

Normativa que regula o proceso de admisión de alumnado:

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

O proceso de solicitude terá lugar entre o 1 e o 20 de marzo de 2024, ambos inclusive.

Serán utilizados os modelos ED550B e ED550B-bis para a solicitude.

Poderase descargar nesta web ou recollelo na conserxería do centro. Tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisionalumnado", e na páxina web da consellería competente en materia de educación.

Presentación de solicitudes:A solicitude pode presentarse por sede electrónica ou no colexio no seguinte horario: de 9:00 a 9:50 e de 13:10 a 14:00h.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR PARA A ADMISIÓN

- Modelo de solicitude.

- Acreditación da idade do alumno/a: DNI, pasaporte, libro de familia (hai que traer orixinal e fotocopia de todas as páxinas escritas)...

- Certificado de matrícula, no caso de estar xa escolarizado/a. Este certificado pídese no centro de procedencia.

- Certificado de empadroamento municipal. Deben figurar todos os membros da unidade familiar que convivan no domicilio.

- Certificacións oficiais xustificativas doutras circunstancias:

* Situación desfavorecida como consecuencia de factores sociais, económicos ou culturais (Informe dos servizos sociais competentes que acredite as circunstancias achegadas)

* Alumnado con necesidades educativas específicas (documentación acreditativa das circunstancias alegadas)

* Separación legal dos pais: orixinal e fotocopia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

(A efectos de comprobación, é necesario presentar sempre o orixinal de todos os documentos fotocopiados).

É posible autorizar na propia solicitude a consulta do domicilio fiscal e declaración do imposto sobre a renda, do título de familia numerosa e do certificado de discapacidaderecoñecida pola Xunta de Galicia. Se se marca cun "X" en todas esas casillas non hai que xustificalas documentalmente, xa que queda feito de xeito telemático.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMNADO ADMITIDO

- O 25 de abril: Publicación da resolución provisional de admitidos e non admitidos. As listaxes que se publiquen terán carácter provisional e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do Centro no prazo de cinco días hábiles.

- O 15 de maio: Publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos. Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o responsable da Xefatura Territorial da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional no prazo dun mes.

PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

* O alumnado admitido formalizará a súa matrícula no Centro, do 20 ao 30 de xuño

INFORMACIÓNS IMPORTANTES

* A SOLICITUDE SERÁ ÚNICA E VINCULANTE, PODERÁ CONTER ATA SEIS CENTROS, POR ORDE DE PREFERENCIA, E PRESENTARASE NO CENTRO INDICADO EN PRIMEIRO LUGAR.

* No caso de separación legal dos pais, a solicitude de admisión terá que estar asinada polos dous proxenitores, agás que aquel/a que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que terá que ser aportada para o seu cotexo polo centro educativo (hai que traer orixinal e copia da mesma).

* Os solicitantes deben indicar se o alumno/a presenta necesidades específicas de apoio educativo, aportando a documentación necesaria.

RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O alumnado de 6º de Ed. Primaria pode reservar praza no centro ao que estamos adscritos, o IES REGO DE TRABE.

O prazo de presentación de solicitudes de reserva comprende entre os días 16 de xaneiro e o 6 de febreiro, ambos incluídos, e farase segundo o modelo ED550A-Galego e ED550A-Castelán.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado

(https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado)

Tamén estarán accesibles:

-Na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal).

- No portal educativo (http://www.edu.xunta.gal)

Opcionalmente, poderanse presentar solicitudes presencialmente no noso centro (en horario de de 9:00 a 9:50 e de 10:40 a 11:25 horas) ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

-Solicitude segundo o Anexo I da Orde (ED550A)

-Documento acreditativo da representación: Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o alumno/a e as persoas proxenitoras, ou resolución administrativa ou xudicial acreditativa da situación de acollemento (de ser o caso). Comprobación de datos. Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente do Anexo e achegar unha copia dos documentos: DNI/NIE da persoa solicitante e, de ser o caso, DNI/NIE da persoa representante.

IMPORTANTE:

No caso de non querer matricular ao seu fillo/a no IES Rego de Trabe, non deberá cumprimentar este Anexo de reserva, e presentará a solicitude de admisión no centro que desexe, do 1 ao 20 de marzo.

 

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2022/2023

 Están admitidas todas as solicitudes presentadas.

 A listaxe provisional está dispoñible para a súa consulta no taboleiro interior do centro. Por mor da Lei de Protección de Datos non é posible publicalas na web nin na vitrina exterior.

 As listaxes definitivas serán publicadas antes do 15 de maio, momento no que tamén se informará da documentación necesaria para formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.

 

ADMISIÓN ALUMNADO 2022/2023

 1.   OFERTA DE PRAZAS PARA O CURSO 22/23

EDUCACIÓN  INFANTIL

CURSO

VACANTES

RESERVA  NEAE(1)

4º (3anos)

44

6

5º (4 anos)

13

 

6º (5 anos)

12

 

EDUCACIÓN  PRIMARIA

CURSO

VACANTES

RESERVA  NEAE(1)

2

5

17

 

31

 

24

 

16

 

22

 

2. PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

 Do 1 ao 21 de marzo.

A solicitude de admisión, que se axeitará ao modelo oficial (formulario ED550B), poderase descargar nesta web ou recollelo na conserxería do centro. Tamén estará dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisionalumnado", e na páxina web da consellería competente en materia de educación.

A presentación de solicitudes no Colexio, do 1 ao 21 de  marzo, farase no seguinte horario: de 9:00 a 9:50h e de 13:10 a 14:00h

3. DOCUMENTACIÓN  A PRESENTAR PARA A ADMISIÓN

- Impreso de solicitude :

Anexo II en galego - ED550B

Anexo II en castelán - ED550B

- Acreditación da idade do alumno/a: DNI, pasaporte, libro de familia (hai que traer orixinal e fotocopia de todas as páxinas escritas)...

- Certificado de matrícula, no caso de estar xa escolarizado/a. Este certificado pídese no centro de procedencia.

- Certificado de empadroamento municipal. Deben figurar todos os membros da unidade familiar que convivan no domicilio.

- Certificacións oficiais xustificativas doutras circunstancias:

  * Situación desfavorecida como consecuencia de factores sociais, económicos ou culturais (Informe dos servizos sociais competentes que acredite as circunstancias achegadas)

* Alumnado con necesidades educativas específicas (documentación acreditativa das circunstancias alegadas)

* Separación legal dos pais: orixinal e fotocopia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

(A efectos de comprobación, é necesario presentar sempre o orixinal de todos os documentos fotocopiados).

É posible autorizar na propia solicitude  a consulta  do domicilio fiscal e declaración do imposto sobre a renda, do título de familia numerosa e do certificado de discapacidade recoñecida pola Xunta de Galicia. Se se marca cun "X" en todas esas casillas  non hai que xustificalas documentalmente, xa que queda feito de xeito telemático.

4. PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMNADO ADMITIDO

- Antes do 25 de abril: Publicación da resolución provisional de admitidos e non admitidos no taboleiro do centro. As listaxes que se publiquen terán carácter provisional e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do Centro no prazo de cinco días hábiles (art. 30.3).

- Antes do 15 de maio: Publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos no taboleiro do centro. Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o responsable da Xefatura Territorial da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional no prazo dun mes (artigos 31.2 e 32).

5. PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

* O alumnado admitido formalizará a súa matrícula no Centro,  do 20 ao 30 de xuño

INFORMACIÓNS IMPORTANTES

* A SOLICITUDE SERÁ ÚNICA E VINCULANTE, PODERÁ CONTER ATA SEIS CENTROS, POR ORDE DE PREFERENCIA, E PRESENTARASE NO CENTRO INDICADO EN PRIMEIRO LUGAR.

* No caso de separación legal dos pais, a solicitude de admisión terá que estar asinada polos dous proxenitores, agás que aquel/a que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que terá que ser aportada para o seu cotexo polo centro educativo (hai que traer orixinal e copia da mesma).(Art.14)

* O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

* Os solicitantes deben indicar se o alumno/a presenta necesidades específicas de apoio educativo, aportando a documentación necesaria.

* ANUNCIO DO SORTEO PÚBLICO ANUAL DAS LETRAS DE PRIORIDADE PARA RESOLVER OS EMPATES NO PROCEDEMENTO SE ADMISIÓN... Información AQUÍ

*DECRETO 13/2022, DO 3 DE FEBREIRO POLO QUE SE REGULA A ADMISIÓN DE ALUMNADO… Información AQUÍ

 

ADMISIÓN CURSO 2022/2023

 Debido á situación actual sanitaria, non se levará a cabo a xornada de portas abertas. Por iso, antes da información propia da admisión, presentamos o noso centro a través de dúas visitas virtuais. Unha está adicada ao alumnado de Ed. Infantil e  outra ao alumnado de Ed. Primaria.

HORARIO DA ACTIVIDADE LECTIVA

De 9:00 a 14:00h.

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS QUE OFRECE O CENTRO:

·         Madrugadores (almorzo xestionado pola ANPA).

·        Comedor Escolar (xestionado pola ANPA).

·        Biblioteca Escolar para o alumnado de Educación Primaria (de martes a venres de 16:00 a 18:00 horas).

·        Actividades Extraescolares, a cargo da ANPA

ACLARACIÓN DE DÚBIDAS

· Chamando ao teléfono 881960920

· Enviando un correo aceip.viladerutis@edu.xunta.gal

·ANPA LAVANDEIRA: anpalavandeira@gmail.com

                                   www.anpalavandeira.es

 

 

LISTAXES PROVISIONAIS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2021/2022

Informamos que todas as solicitudes de admisión presentadas en prazo foron admitidas.

As listaxes provisionais estarán expostas no interior do centro e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar nun prazo de 5 días hábiles.

Publicarase a listaxe definitiva antes do 15 de maio.

O prazo para formalizar a matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

 

RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Á ATENCIÓN DOS PAIS/NAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO DE SEXTO CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA NESTE CENTRO

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

  • O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse neste centro ou na aplicación admisionalumnado.

IMPORTANTE

1. Aos efectos da continuidade de estudos do actual alumnado de sexto curso que promocione á etapa de Educación Secundaria Obrigatoria, este centro está adscrito ao IES Rego de Trabe.

2. A circunstancia de estar este centro adscrito ao citado IES, supón que o noso alumnado terá  prioridade para a admisión.

3. As familias que no vindeiro curso 2021 - 2022 desexen que os seus fillos/as cursen os estudos no referido instituto deberán presentar no noso centro, entre os días 11 de xaneiro e 8 de febreiro, o modelo de solicitude debidamente cuberto que se xunta a este escrito (Anexo I da Orde do 12 de marzo de 2013)

4. A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro.

No caso de non querer matricular ao seu fillo/a no IES Rego de Trabe, non deberá cumprimentar este Anexo de reserva, e presentará a solicitude de admisión no centro que desexe, do 1 ao 20 de marzo.

 

SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020/2021

 PROCESO DE ADMISIÓN

Segundo as instrucións da Consellería de Educación, AMPLÍASE o prazo de presentación de solicitudes de admisión, que finalizará 1 semana despois do reinicio das clases.

 

1.- NORMATIVA REGULADORA DE ADMISIÓN

            - Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos… . (DOG 26/12/2012)

            - Orde do 12  de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sustentados con fondos públicos… . (DOG 15/03/2013).

-  Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos … (DOG 01/02/2017).

            - Instrucións da Xefatura Territorial da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, se é o caso.

2. OFERTA  DE  PRAZAS  CURSO 2020/2021

EDUCACIÓN  INFANTIL

CURSO

VACANTES

RESERVA  NEAE (1)

4º (3 anos)

44

6

5º (4 anos)

12

0

6º (5 anos)

20

0

 

EDUCACIÓN  PRIMARIA

CURSO

VACANTES

RESERVA  NEAE(1)

40

6

37

0

21

0

35

0

33

0

39

0

(1)Postos escolares a disposición da Comisión de Escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo ( art. 3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15)

 

3. PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

       Do 1 ao 20 de marzo.

A solicitude de admisión, que se axeitará ao modelo oficial (formulario ED550B), poderase recoller na conserxería do centro e entregala no prazo establecido.

As familias poden cumprimentar o formulario na aplicación admisionalumnado, ou descargalo e cumprimentalo de forma manual.

Tamén se poderá descargar, e logo cumprimentar, da Sede Electrónica da Xunta de Galicia, na dirección http://www.xunta.es/portada, e da páxina web da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, na dirección http://www.edu.xunta.gal/portal/node/26923 .

As solicitudes deberán ser presentadas no Colexio do 1 ao 20 de  marzo (de 9:00 a 9:50h e de 12:00 a 13:30h)

DOCUMENTACIÓN  A PRESENTAR PARA A ADMISIÓN

- Impreso de solicitude :

Anexo II en galego

Anexo II en castelán

- DNI ou Libro de familia (hai que traer o orixinal e a fotocopia de todas as páxinas escritas) ou documento acreditativo do requisito da idade do alumno/a.

- No caso de optar a un curso de Primaria, deberán achegar tamén certificación de matrícula do centro de procedencia.

- Certificado de empadroamento municipal. Deben figurar todos os membros da unidade familiar que convivan no domicilio.

- Certificacións oficiais xustificativas doutras circunstancias:

  * Situación desfavorecida como consecuencia de factores sociais, económicos ou culturais (Informe dos servizos sociais competentes que acredite as circunstancias achegadas)

* Alumnado con necesidades educativas específicas (documentación acreditativa das circunstancias alegadas)

* Separación legal dos pais: orixinal e fotocopia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

(A efectos de comprobación, é necesario presentar sempre o orixinal de todos os documentos fotocopiados).

 

É posible autorizar na propia solicitude  a consulta  do domicilio fiscal e declaración do imposto sobre a renda, do título de familia numerosa e do certificado de discapacidade recoñecida pola Xunta de Galicia. Se se marca cun "X" en todas esas casillas  non hai que xustificalas documentalmente, xa que queda feito de xeito telemático.

 

4. PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMACIÓN ALEGADOS

O prazo de presentación da documentación xustificativa dos criterios de baremación é do 23 de marzo ao 2 de abril. Porén, para facilitar trámites e evitar viaxes ao Centro, poderán achegala coa solicitude.

- (Só será necesario presentar a documentación relativa aos criterios de: domicilio fiscal, renda, condición de familia numerosa e discapacidade do alumno/a, do proxenitor/a, do titor/a ou dos irmáns/ás cando a persoa interesada non autorice  a consulta automática de datos (artigos 14. bis e 17.1).

- A presentación dos xustificantes dos criterios de baremación ten carácter voluntario. A non presentación dalgún deles suporá a renuncia explícita a ser baremado no criterio correspondente (art. 17.2).

 

5. PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMNADO ADMITIDO

- Antes do 25 de abril: Publicación da resolución provisional de admitidos e non admitidos. As listaxes que se publiquen terán carácter provisional e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do Centro no prazo de cinco días hábiles (art. 30.3).

- Antes do 15 de maio: Publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o responsable da Xefatura Territorial da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional no prazo dun mes (artigos 31.2 e 32).

 

6. PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

* O alumnado admitido formalizará a súa matrícula no Centro,  do 20 ao 30 de xuño (de 9:00 a 12:00 h).

* Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida. (artigos 40.2a e 40.3).

 

INFORMACIÓN IMPORTANTE

* A SOLICITUDE SERÁ ÚNICA E VINCULANTE, PODERÁ CONTER ATA SEIS CENTROS, POR ORDE DE PREFERENCIA , E PRESENTARASE NO CENTRO INDICADO EN PRIMEIRO LUGAR.

* No caso de separación legal dos pais, a solicitude de admisión terá que estar asinada polos dous proxenitores, agás que aquel/a que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que terá que ser aportada para o seu cotexo polo centro educativo (hai que traer orixinal e copia da mesma).(Art.14)

* O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

* Os solicitantes deben indicar se o alumno/a presenta necesidades específicas de apoio educativo, aportando a documentación necesaria.

 

 

 

 

LISTAXE DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2019/2020 E ADMITIDOS FÓRA DE PRAZO

ALUMNADO   ADMITIDO  NO CEIP  VILA  DE  RUTIS 

CAO ALONSO, LEO ARMANDO

CONDE ALONSO, ALEJANDRO

CONDE ALONSO, CRISTINA

GÓMEZ CANALES, DANIELA

JORGE GARCÍA, IAN

 

FORON ADMITIDAS AS SEGUINTES  SOLICITUDES FÓRA DE PRAZO

NICOLE DE LOS SANTOS PEÑA

SOFÍA RUMBO GUIMARAES

HUGO NEIRA PICO

VALENTINA BLANCO VARELA

BENJAMÍN GONZÁLEZ OÑATE

FABIÁN IGLESIAS SANMARTÍN

SAVANNAH PAZ SAMPEDRO

KC PHOENIX PAZ SAMPEDRO

GEMA FIGUEIRAL BARREIRO

MARIO FIGUEIRAL BARREIRO

IAGO VILAR COSTA

JACOBO REY MARTÍNEZ

SARA GARCÍA CASTRO

MARCOS GARCÍA CASTRO

PAULA PANDO SERRANO 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut