RESERVA DE PRAZA DO ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Á ATENCIÓN DOS PAIS/NAIS OU TITORES LEGAIS DO ALUMNADO DE SEXTO CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA NESTE CENTRO

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 11 de xaneiro de 2021 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro do 2021, ambos incluídos.
  • A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día 28 de febreiro, debe realizarse neste centro ou na aplicación admisionalumnado.

IMPORTANTE

1. Aos efectos da continuidade de estudos do actual alumnado de sexto curso que promocione á etapa de Educación Secundaria Obrigatoria, este centro está adscrito ao IES Rego de Trabe.

2. A circunstancia de estar este centro adscrito ao citado IES, supón que o noso alumnado terá  prioridade para a admisión.

3. As familias que no vindeiro curso 2021 - 2022 desexen que os seus fillos/as cursen os estudos no referido instituto deberán presentar no noso centro, entre os días 11 de xaneiro e 8 de febreiro, o modelo de solicitude debidamente cuberto que se xunta a este escrito (Anexo I da Orde do 12 de marzo de 2013)

4. A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro.

No caso de non querer matricular ao seu fillo/a no IES Rego de Trabe, non deberá cumprimentar este Anexo de reserva, e presentará a solicitude de admisión no centro que desexe, do 1 ao 20 de marzo.

OS REIS MAGOS NO VILA DE RUTIS

As súas Maxestades os Reis de Oriente visitaron o noso centro o 22 de decembro. Levaron as cartas de todo o alumnado do colexio. Podedes ver a súa visita nesta víspera de reis, esperando que se cumplan todos os desexos.

FESTIVAL VIRTUAL DE NADAL 2020

Neste curso tan especial, que seguro vai quedar para sempre nas nosas mentes, no podíamos deixar de celebrar o Nadal no colexio. Podedes ver este festival virtual que esperemos que vos guste.

BO NADAL

Podedes velo en pdf aquí

RECOLLIDA SOLIDARIA DE DOCES DE NADAL E RECOLLIDA DE XOGUETES

O noso agradecemento pola amplia participación nas campañas solidarias promovidas pola ANPA e polo Concello.

Unha vez máis, a Comunidade Educativa do C.E.I.P. Vila de Rutis amosou a súa solidaridade coas familias máis desfavorecidas de Culleredo.