RESERVA DE PRAZA NO IES REGO DE TRABE PARA O ALUMNADO DE 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O período de reserva praza no IES Rego de Trabe  será  desde o martes, 11 de xaneiro, ata o martes, 8 de febreiro.

Para formalizar a reserva hai que entregar cuberto e asinado o impreso ED550A, que se pode descargar e imprimir AQUÍ, ou recoller no propio centro. Unha vez cuberto, o alumnado pode traer o impreso e entregarllo á titora dentro do prazo establecido.

No caso de non querer matricular ao seu fillo/a no IES Rego de Trabe, non deberá cumprimentar este Anexo de reserva, deberá esperar a que comece o prazo xeral de admisión, que acostuma ser entre o 1 e o 20 de marzo, e entregar a solicitude no centro elixido.