Libros de Texto 2021-22

3º de E.P.

4º de E.P.
5º & 6º de E.P. Programa de ensino dixital E-dixgal

Recollida de vales para libros e material

Prezadas familias,

Durante a vindeira semana, do luns 5 de xullo ao mércores 7 de xullo, e en horario de 9- 14h., faremos a  entrega de vales para libros e material escolar, na secretaría do centro.

• No caso de alumnado de 1ºEP e 2ºEP o vale será para material ou libros.
  • No caso de alumnado de 3ºEP, 4ºEP, 5ºEP e 6ºEP o vale será para material.

Podedes consultar os vales asignados na aplicación de fondo libros.

MERCADIÑO BENÉFICO A FAVOR DE “THE GREEN BELT MOVEMENT” EN ÁFRICA

OS/AS  PEQUENOS/AS COLIBRÍS ABREN O SEU MERCADIÑO BENÉFICO A FAVOR DE “THE GREEN BELT MOVEMENT” EN ÁFRICA.

Tras alcanzar o reto de 1.000 árbores conseguidas, cos que se pretenden reforestar os Montes de Vigo, os/as pequenos/as colibrís do CEIP Valle-Inclán abren un mercadiño solidario en beneficio de “THE  GREEN BELT MOVEMENT” que loita para promover a reforestación en África.

O mercadiño desenvolverase durante o xoves 17 e o venres 18 desta semana e durante o luns 21 de xuño, no que se regalarán árbores a todas as persoas que se acheguen ao centro e comprométanse a coidalas.

Así mesmo haberá unha urna na que, quen queira, poderá deixar a súa doazón que se destinará en beneficio do “Movemento Cinto Verde de África”.

O horario de apertura neses días será de 9:10-11:30 h. e de 12:20-13:40 h.

Moitas grazas pola vosa participación.

Axudas municipais (concello)comedor, libros de texto, material escolar. Curso 2021-22

Bos días,

Achegamos a información que nos remiten dende o Concello sobre  as Axudas Municipais Escolares- Curso 2021-2022

O prazo de presentación de solicitudes será  do 10 de xuño ao 07 de xullo (ambos incluidos).

As solicitudes presentaránse a través da carpeta cidadán do concello de Vigo ou presencialmente mediante cita previa.

Poderáse pedir cita a partir do luns día 7 de xuño

As axudas de libros e material escolar o proximo curso pasan de 85€ a 100€/ alumno. Estas axudas son para alumnas/os de Educación Infantil

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2021/22

Formalización de Matrícula para todo/as o/as alumno/as admitidos

O prazo de formalización é entre o 20 e o 30 de xuño

A documentación a presentar é a seguinte:

• 2 fotografías tamaño carné
  • Cartilla de vacinacións
  • Tarxeta sanitaria
  • Fotocopia do DNI do alumno/a (no caso de ter DNI)
  • Libro de Familia

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021/22

Aberto o prazo para solicitar as axudas para libros e material para o vindeiro curso 2021/22. Premendo na imaxe poderedes obter toda a información.

ENAPAS: Que precisamos coñecer sobre o acoso escolar ou maltrato entre iguais?

Xa temos preparada a nosa seguinte ENAPA que será o próximo luns 24 de MAIO de 17:30 a 19:30.

Correrá a cargo de María de los Ángeles Gómez González, mestra e pedagoga especializada no acompañamento socioemocional das familias e coordinadora do Programa TEI da comunidade galega.

Nela abordaremos aspectos básicos para a prevención do acoso escolar ou maltrato entre iguais.

Como xa comentamos a principal novidade deste curso é que o relatorio se realizará de xeito virtual, a través da ferramenta web para conferencias en liña que pon a disposición dos Centros Educativos a Consellería de Educación, CISCO WEBEX.

Precisamos inscrición para poder enviar o enlace a reunión. Así que se estades interesados/as non tendes máis que mandar un correo solicitando as claves de acceso: enapas.ceip.valle.inclan@gmail.com

FESTIVAL DAS LETRAS GALEGAS 2021

Celebramos este ano o DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2021 coñecendo un pouco máis a XELA ARIAS e a súa obra.

Ademais, preparamos un FESTIVAL moi especial, gravado con todo o noso cariño. Pulsade na imaxe para acceder ao video:

Agardamos que vos guste!!

EXPOSICIÓN DE MAIOS 2021

Esta é a exposición dos nosos Maios!

Son moi fermosos. Grazas pola vosa colaboración!

Maios 2021 CEIP Valle-Inclán (Vigo)