CALENDARIO ESCOLAR

Enviado por admin o Xov, 24/11/2022 - 07:19

( categories: )

"Xogo Libre e Acompañamento no Xogo"

Enviado por admin o Mar, 22/11/2022 - 06:20

Prezadas familias:

Xa temos preparada a nosa seguinte ENAPA:

"Xogo Libre e Acompañamento no Xogo"

Será o próximo luns 28 de novembro de 2022de 17:30 a 19h.

Correrá a cargo de Aida Lorti, educadora e coach de familia, e Marta López, educadora social e asesora de materiais educativos.

Na charla trataremos aspectos básicos sobre:

- Períodos evolutivos do xogo,

- Tipos de Xogo,

- Papel dx adultx,

- Materiais de xogo.

Como xa comentamos o relatorio se realizará de xeito presencial, na aula de Enapas, a cal se accede pola porta esquerda do colexio e está no andar cuarto.

Este ano non precisamos inscrición para poder asistir ao relatorio, a entrada será libre ata 40 persoas.

Tamén haberá un servizo de ludoteca que terá un custo de 4€ por peque e pagarase en efectivo á persoa que este na ludoteca, de precisar este servizo haberá que enviar un correo ao email da ANPA:

anpa.ceip.valle.inclan.vigo@gmail.com

Agardamos vervos o luns día 28 de novembro.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

Enviado por admin o Xov, 10/11/2022 - 15:46

De conformidade co establecido na RESOLUCIÓN do 19 de setembro de 2022, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a realización de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG 30/09/2022), a Xunta Electoral deste Centro, en virtude das atribucións que lle son conferidas pola lexislación vixente, dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar, dos diferentes secores.
Podedes consultar o censo
 correspondente que a partir do día 10 de novembro.  As reclamacións ao referido Censo realizaranse mediante escrito razoado dirixido á Xunta Electoral, ata as 14:00 horas do día 17 de novembro, na secretaría do centro.

Para máis información podedes consultar os documentos adxuntos.

( categories: )