DESCARGA DA APLICACIÓN ABALAR MÓBIL PARA FAMILIAS

Enviado por admin o Lun, 17/07/2023 - 07:31

Prezadas familias.

Benvidos e benvidas a un novo curso no CEIP Valle-Inclán. Agardamos que gocedes do verán e destes meses antes de comezar o curso.

Queremos informar de algo importante para a comunicación entre escola-familia: a aplicación de AbalarMóbil da Xunta de Galicia para as familias.

Nesta páxina tedes a información, o manual de usuario, que tamén enviamos neste correo, e vídeos para a instalación e rexistro:

En setembro comunicarémonos xa mediante esta aplicación, polo que é moi importante descargala. As familas de novo ingreso ata o 1 de setembro non se sincronizará cos datos da matrícula, polo que non vos aparecerá nada ata ese día.

"AbalarMóbil é unha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida. Desta forma, van a poder consultar os posibles avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo. Unha vez enviada a mensaxe, os/as responsables, que estean subscritos as notificacións, recibirán os avisos nos seus dispositivos móbiles

A aplicación abalarMóbil está dispoñible para os pais, nais e titores legais do alumnado matriculado nos centros educativos de Galicia de educación infantil, primaria, secundaria, bacharelato e ciclos formativos. Tamén poden acceder os estudantes cando son legalmente responsables de si mesmos.

As familias que descarguen abalarMóbil van poder dispoñer das seguintes funcionalidades:

• Acceder aos datos persoais
  • Consultar as cualificacións
  • Consultar e xustificar as faltas de asistencia
  • Consultar as faltas de conduta
  • Solicitar unha cita de titoría
  • Consultar os datos do centro educativo
  • Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.
  • Consultar as  incidencias creadas polo profesorado
  • Modificar o idioma da aplicación

Acceder á mensaxería de abalarMóbil, que é unha nova funcionalidade que tén como obxectivo facilitar a comunicación entre o centro e os responsables do alumnado, ou entre o profesorado e este."

Agardamos vervos en setembro con moita ilusión. Feliz verán!

AbalarMobil_manual_V8.pdf2.53 MB