Secretaría

Resolución Axudas da Consellería para libros e material para o curso 2024-25.

Enviado por admin o Ven, 24/05/2024 - 06:13

 

Xa están publicadas as LISTAXES DEFINITIVAS do alumnado admitido e excluído no Fondo Solidario de libros de texto (3º e 4º EP: inglés) e axudas para material escolar para toda a Educación Primaria.

- As familias que presentaron a SOLICITUDE ELECTRÓNICA, podedes ver o resultado do fondo solidario de libros de texto e axudas de libros e material na aplicación de Fondo Libros da Consellería.

- As familias que presentaron a solicitude PRESENCIAL, podedes ver o resultado do fondo solidario de libros de texto no taboleiro interno do centro. 
 
- As listaxes das axudas de libros e material non se publican no taboleiro por protección de datos. Podedes consultalas enviando correo electrónico ao centro.

- En SETEMBRO recolleranse os VALES de material. Mandarase un Abalar cos días e o horario de secretaría. Os LIBROS do fondo solidario (o libro de inglés de 3º e 4º EP), no caso de utilizalo, recollerase unha vez comece o curso.

  • 9 de xullo: Publicación de listaxes provisionais.
  • 10 e 11 de xullo: Reclamacións ás listaxes provisionais.
  • 12 de xullo: Publicación de listaxes definitivas.
  • SETEMBRO: os VALES de material escolar recolleranse en setembro. Mandarase un Abalar cos días e o horario de secretaría. Os LIBROS do fondo solidario (o libro de inglés de 3º e 4º de Primaria), no caso de utilizalo, recollerase unha vez comece o curso.

 

 

 

 

 

( categories: )

Aberto o prazo de bolsas de NEAE para o curso 2024-2025

Enviado por admin o Mér, 08/05/2024 - 05:27

 

Axudas destinadas ao alumnado que requira, por un período de escolarización ou ao longo de toda ela, determinados apoios e atencións educativas derivadas de:

  • Discapacidade, de

  • Trastorno grave da conduta ou de

  • Trastorno grave da comunicación e da linguaxe.

  • TDAH asociado ás casuísticas anteriores.

  • TEA

  • Altas Capacidades 

O prazo de solicitude estenderase desde o día 30 de abril de 2024 ata o día 13 de setembro de 2024, ambos inclusive e deberá presentarse no centro onde se cursarán os estudos no 2024-2025

As solicitudes deberán cumprimentarse a través da sede electrónica do Ministerio de Educación.

Coa solicitude, deberá achegarse a seguinte documentación:

  • Código Conta Cliente (CCC), onde o titular da conta sexa o alumno/a.

  • Fotocopia do DNI de todos os membros da unidade familiar.

  • Fotocopia do Certificado de discapacidade (mínima do 25%, novidade de este curso),

  • Fotocopia do Certificado das Altas Capacidades 

  • ou fotocopia do diagnóstico médico do Trastorno Grave de

  • Conduta ou do Trastornos Grave da Comunicación e da Linguaxe, TDAH (asociado ás casuísticas anteriores) ou TEA.

  • Memoria do gabinete que preste o servizo durante o curso 2024-2025

  • Outros documentos que se consideren (Título de familia numerosa...)

( categories: )

LISTAXES PROVISIONAIS AXUDAS LIBROS E MATERIAL CURSO 2023/24

Enviado por admin o Mér, 12/07/2023 - 08:45


Prezadas familias:
 
Xa está dispoñible a listaxe provisional de admitidos e excluídos para o fondo solidario de libros de texto de 3º e 4º de Primaria, as axudas para adquirir libros de texto en 1º e 2º de Primaria e as axudas para material escolar destinadas ao alumnado de Primaria.
 
-              As familias que presentaron a solicitude electrónica, podedes ver o resultado do fondo solidario de libros de texto na aplicación de Fondo Libros da Consellería.
 
-              As familias que presentaron a solicitude de maneira presencial, podedes ver o resultado do fondo solidario de libros de texto no taboleiro interno do centro.
 
-              As listaxes das axudas de libros e material non se publican no taboleiro por protección de datos persoais. Podedes consultalas chamando ou enviando correo ao centro.
 
-              As reclamacións ás listaxes provisionais se poderán realizar os 2 días seguintes á publicación.
 
-              A publicación das listaxes definitivas será o día 26-07-2023.

( categories: )
Distribuir contido