Blogues

Reunións de titoría

Convócase ás familias dos distintos cursos ás reunións coas titorías. Por cuestións de aforo e protocolo, solicítase a asistencia á dita reunión dunha soa persoa da unidade familiar.

* 3 anos: 28 de setembro ás 17:00

* 4 anos: 14 de setembro ás 17:00

* 5 anos: 21 de setembro ás 17:00

* 1º EP: 14 de setembro ás 17:00

* 2º EP: 14 de setembro ás 18:00

* 3º EP: 21 de setembro ás 17:00

* 4º EP: 21 de setembro ás 18:00

* 5º EP: 21 de setembro ás 18:00

* 6º EP: 21 de setembro ás 18:00

Listaxes de material (Educación Primaria)

Adxúntanse as listaxes de material de Educación Primaria:

* 1º EP (prema aquí)

* 2º EP (prema aquí)

* 3º EP (prema aquí)

* 4º EP (prema aquí)

* 5º EP (prema aquí)

* 6º EP (prema aquí)

* Todas as clases de Educación Primaria precisarán dunha axenda escolar. A vindeira semana estará dispoñible a axenda escolar do noso colexio, informarémosvos de cando a podedes solicitar.

Autorización para a saída do alumnado sen acompañante

Adxúntase a autorización para a saída do alumnado do centro educativo ou do servizo de transporte sen acompañante maior de idade (prema aquí).

Servizo de comedor

Adxúntase o modelo de autodeclaración para especificar a taxa correspondente do servizo de comedor (prema aquí).

Presentación do novo equipo directivo

Convócase ás familias interesadas a unha reunión informativa a vindeira semana para a presentación do novo equipo directivo e cuestións relativas de cara ao inicio de curso.

Luns 6:

* 17:00 - 18:00 > Familias de Educación Infantil

* 18:30 - 19:30 > Familias de 1º e 2º de Educación Primaria

Martes 7:

* 17:00 - 18:00 > Familias de 3º e 4º de Educación Primaria

* 18:30 - 19:30 > Familias de 5º e 6º de Educación Primaria

Axudas para alumnos con necesidades específicas de apoio educativo

Xa poden solicitar as axudas para alumnos con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2021-2022. Teñen toda a información no documento adxunto. O prazo de presentación de solicitudes é ata o 30 de setembro, inclusive.

Axudas de libros, axudas de material e fondolibros: listaxes definitvas

Publicación das listaxes definitivas das axudas de libros, axudas de material e fondolibros no taboleiro do centro.

> Listaxe definitiva de axudas para a adquisición de libros (2º EP) e axudas para adquisición de material escolar (de1º EP a 6º EP)

> Listaxe definitiva de fondolibros (inclúe alumnado de 3º EP, 4º EP e 6º EP)

A recollida das axudas e dos libros de texto correspondentes deberá ser do 20 ao 23 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 baixo cita previa, ou no mes de setembro; esta recollida terá que ser efectuada pola persoa que fixo a solicitude.

Información de interese para o alumnado de 4ºEI do curso 2021-2022

Achégase información de interese sobre o alumnado que accederá no vindeiro curso escolar a 4º de EI (3 anos).

• Horario do período de adaptación (prema aquí)
  • Folleto explicativo -o mesmo que foi entregado na reunión presencial- (prema aquí)
  • Presentación explicativa -a mesma que foi visualizada na reunión presencial- (prema aquí)

Libros de texto 2021-2022

Publicación dos libros de texto para o vindeiro curso escolar 2021-2022 (premer aquí).

Axudas de libros, axudas de material e fondolibros: listaxes provisionais

Publicación das listaxes provisionais das axudas de libros, axudas de material e fondolibros no taboleiro do centro.

> Listaxe provisional de axudas para a adquisición de libros (1º EP e 2º EP) e axudas para adquisición de material escolar (de1º EP a 6º EP)

> Listaxe provisional de fondolibros (inclúe alumnado de 3º EP, 4º EP e 6º EP)