"The journey through two centuries"

Blog da visita Comenius a España

Ola a todos e todas.

Aquí tedes o vínculo ao blog que creamos para que podases seguir as actividades Comenius que preparamos para esta semana na que recibimos aos nosos socios de Polonia, Rumanía e Francia.

Destination: Poland

Xa estamos na conta atrás para iniciar o que será unha nova aventura, a visita dos nenos e nenos de sexto a Polonia, incluída dentro das actividades Comenius para este curso.

A nosa intención é tervos ao día das nosas andainas nesas terras, polo que os nosos profes activaron un blog "Destination: Poland" que esperar os disfrutedes, para velo clica aquí ;)

Comenius Project for the period 2011-2013

O obXectivo principal do proxecto é comparar como os acontecementos históricos e culturas e o desarrollo da civilización creada nos nosos países a través dos séculos, tendo en conta a tradición, o coñecemento, a cultura e ol arte.

O obxectivo principal do noso proxecto "A viaxe a través de dous séculos"  é a comparación e o análise da tradición e cultura dos países socios. Nel compárase cómo os acontecementos históricos forman os nosos países. O proxecto céntrase na percepción e o desarrollo do coñecemento sobre a Europa Unida. Nel incluiranse as semellanzas e diferencias das nosas culturas nacionais. O proxecto diríxese tamén a estudantes con necesidades especias nas escolas. Realizarase nos diferentes campos da educación, en varios temas e animarase aos estudiantes a mellorar a creatividade, o inxeño, a capacidade de planificación , o análise e a avaliación. Mellorarase a cooperación,  motivarase  para aprender linguas estranxeiras e o uso das TICs.

A lingua de  comunicación será o inglés.

SOCIOS:

Polonia(Coordinador)
Gimnazjum in Janikowo
Francia
Collége Sainte Jeane d'Arc in Morteau
Eslovaquia
Stredná odborná škola hotelovỳch služieb a obchodu in Zvole
C.E.I.P Plurilingüe Santa Rita in Viveiro