ERASMUS +

FIT 4 LIFE

FIT 4 LIFE is a project, promoting health, well-being learning and sustainable development through sport, healthy eating, strengthening students’ immune system and ensure safe learning environments. The main objective is to increase the number of students who lead an active life, as well as healthy mental and physical habits.

Link to the website of the project

JUST READ!

Este curso empezamos un novo proxecto europeo, JUST READ! Entercambiaremos impresións, material e coñecementos, ademais de moitas experiencias e actividades con socios Polacos, Rumanos e Alemáns. Promete ser un proxecto moi interesante porque principalmente trata sobre a historia da escritura e a literatura

No primeiro trimestre recibimos a visita dos nosos socios; se queredes ver as fotos, tédelas na nosa galería.

Agora é o noso turno de viaxar, e iremos a Alemaña. Ata agora tiñamos costume de ter un blog de viaxe, pero esta vez non nos resulta doado así que temos preparado un álbum  para que podades serguirnos, para velo, só tedes que ir á noso Galería no Álbum   "Germany 2016"

Fit 4 life Project Activities-Spain

Click on the image to go to the website.

Fit 4 life Project Activities-Spain

Click on the image to go to the website.

JUST READ- ERASMUS + PROJECT

Aquí poderás ver todas as fotos relacionadas coas actividades que se programaron para a visita dos nosos socios no proxecto europeo Just Read, durante a semana do 23 ao 28 de novembro.

Houbo actividades realmente interesantes, como o obradoiro de Xosé Tomás sobre banda diseñada; e visitas tamén moi instructivas como a que fixemos ás instalacións de La Voz de Galicia ou á imprenta LAR.

Para ver todas as fotos relacionadas só tes que premer aquí