LISTAXE PROVISIONAL. ADMISIÓN CURSO 2021-2022

Xa se pode consulta a listaxe provisional de alumnado admitido e non admitido para o curso escolar 2021-2022  na secretaría do centro.

O noso horario de atención ao público é de 12:00h a 14:30h.

NOTA IMPORTANTE: Poderase formular reclamación contra a listaxe provisional de admisión perante o Consello Escolar do Centro no prazo de 5 días hábiles contados dende o seguinte ao da súa publicación.

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-2022. DO 1 AO 22 DE MARZO

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

NORMATIVA DE APLICACIÓN

• DECRETO 254/2012,  do 13 de decembro,  polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes  sostidos  con fondos  públicos  que  imparten  as  ensinanzas  de  segundo  ciclo  de  educación  infantil,  de  educación  primaria, de  educación  secundaria  obrigatoria  e  de  bacharelato  reguladas  na  Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  •  ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (D.O.G. do 22/12/2020). (Pódense consultar no taboleiro de anuncios do centro).

Enlace  ANEXO II Formulario de solicitude de admisión normalizado ED550B (Galego)

Enlace  ANEXO II Formulario de solicitude de admisión normalizado ED550B (Castelán)

MENÚ MAIO

BLOGS DO CENTRO