3º Ciclo de Primaria

Día da nai

Os maiores do colexio fixeron unhs floreros con pasta de modelar, despois decoráronos e finalmente completaron a actividades cunhas flores artificiais.

Día da nai

Plan DIrector: "Riscos en Internet"

O pasado día 22 de abril os alumnos de 2º e 3º ciclos de Educación Primaria recibiron unha charla por parte da Garda Civil sobre diferentes aspectos do uso das novas tecnoloxías poñendo especial énfasis nos riscos que entraña internet cando non se coñece plenamente e se fai un uso correcto do mesmo.

Ese mesmo día pola tarde, realizouse outra charla coa mesma temática para adultos á que asisiton un reducido grupos de pais/nais e a totalidade do profesorado do Centro.

Regalo para o pai

Os alumnos/as do 3º ciclo fixeron unhos xogos de tres en raia e tamén das damas sobre un tableiro de madeira decorado por eles mesmos e con pezas de pasta de modelar. Estas últimas foron uns ratiños de cores moi divertidos. Podedes ver aquí a actividade.

Regalo para o pai

Cine "Enerxía 3D" nos cines Odeón