« Martes Febreiro 14, 2017 »
Mar

Asistimos á representación de "Estamos no verán", no Auditorio Municipal de Ourense e dentro da programación para escolares de "Afundación".

Seguindo a estreita colaboración que mantén o colexio coa Mancomunidade Terras de Celanova, e afianzando os bos hábitos saudables e hixiénicos, recibimos unha vez mais a visita de Lucas, que é parte da familia do CEIP "San Marcos", realizando unhas sesións moi instructivas para @s nen@s do colexio.

Manuel María, autor ao que se lle adican as Letras Galegas 2016, xa forma parte da nosa galería de escritores e escritoras galeg@s recoñecidos con esta distinción.

Ademáis da pegada da súa caricatura coñecimos un pouco mais da súa vida e obra.

Conmemorando o seu 15 aniversario Mamá Cabra presentou no Auditorio Municipal de Ourense o seu espectáculo "Mamá Cabra 15 Primaveras". E os mais pequen@s do colxio non nos quixemos perder a estrea!

Co que nos gusta o teatro, non podiamos deixar de participar nos XXI Encontros de Teatro Escolar e Amateur de Bande.

Nesta ocasión baixo a dirección de Cris, monitora da actividade extraescolar de Teatro, patrocinada pola ANPA, presentamos unha versión moi especial do conto de Carrapuchiña Vermella.

Foi todo un éxito!

O uso das novas tecnoloxías é algo que facemos a diario. Internet é unha inmensa rede chea de contidos moi interensantes, pola que hai que saber transitar pois non tódolos lugares da rede son "seguros".

Para iso, e orientada aos mais maiores do cole, fíxose a actividade "Navega con rumbo". Para que nen@s sexan coñecedores das boas e seguras prácticas que temos que ter na internet, co uso de novas tecnoloxías, redes sociais...

Moi pretiño de Lalín están gardados moitos e prezados tesouros da nosa historia. Estamos a falar de "A Casa do Patrón", un museo etnográfico moi amplo cunha extensísima colección de pezas, moitas delas moi singulares e algunhas moi, moi, moi antigas!

Ademáis da visita realizamos un obradoiro de barro co que creamos unhas pequenas cuncas que quedaron moi chulas!