Curso 2016-2017

FIN DE CURSO 2017

23/06/2017 22:11

- FELICES VACACIÓNS -

O profesorado do centro desexa que todos os nosos alumnos e alumnas pasen unhas moi felices vacacións. Ata o próximo curso!!!

FESTAS DE AULA

23/06/2017 08:25

FESTAS DE AULA 2017

Onte, 22 de xuño, o profesorado titor do centro organizou unha festa de aula para celebrar o remate deste curso académico 2016-17. Organizados os preparativos, e unah vez feita a despedida do alumnado de 6º de primaria, profesorado e alumnado pasárono en grande xogando, bailando polas diferentes aulas e desfrutando dun día de festa.

Excursión Leiro 2017

07/06/2017 15:53

EXCURSIÓN A LEIROSorriso

Onte, día 6 de xuño, os nenos e nenas de educación infantil, 1º, 2º, 3º e 4º de primaria, fomos de excursión á "Aldea Cavernícola" de Leiro. Alí xogamos nas colchonetas, fixemos tiro con arco, xogamos ao futbolín humano, bailamos, cantamos, "camiñamos" sobre a auga e, ao final da xornada, refrescámonos na auga do río. Pasámolo moi moi ben!

EXCURSIÓN MADRID

22/05/2017 23:07

EXCURSIÓN MADRID

DEPORTE ESCOLAR

22/05/2017 22:42

COMPETICIÓN DE BADMINTON EN RAMIRÁS

LETRAS GALEGAS 2017

21/05/2017 13:21

LETRAS GALEGAS 2017

Con motivo das Letras Galegas, no Ceip San Marcos festexamos este día coa lectura dos acontecementos máis importantes da vida do escritor Carlos Casares por parte do alumnado de 3º de primaria. A continuación, pegamos a caricatura do escritor na galería para, de seguido, asistir á representación da obra teatral realizada polos estudantes de 6º. Saiulles xenial!

TEATRO BANDE

17/05/2017 10:42

TEATRO EN BANDE

Un ano máis, o centro San Marcos participa na mostra de teatro organizada en Bande. Este ano, o alumnado de 6º de primaria participou cunha obra visionada polos seus compañeir@s de 5º. Saiulles moi ben!!!!

UN MONSTRAGARD

17/05/2017 10:33

UN MONSTRAGART

A nosa compañeira Elia, de 1º de primaria, decidiu escribir unha historia titulada "Un monstragart". Nela, aparecen todos os seus amigos e amigas da clase, os cales non coinciden en saber se a criatura aparecida na aula é un monstruo ou un lagarto.

DÍA DA NAI

11/05/2017 21:31

TALLER POLO DÍA DA NAI

Con motivo do día da nai, os nenos e nenas de educación infantil e de primeiro e segundo de primaria, xuntáronse nun taller organizado polas profes para facerlle o regalo á mamá. O resultado foi unha convivencia positiva, de complicidade entre amigos e amigas á vez que o pasaban xenial preparando unha fermosa postal. Quedáronnos moitas ganas de repetir esta gran experiencia!!

Dinamización Linguistica

11/05/2017 21:10
Atlantic/Bermuda

EXPOSICIÓN NO CENTRO DO TRABALLO REALIZADO POLO EQUIPO DE DINAMIZACIÓN LINGUÍSTICA Sorriso

FEIRA

06/04/2017 21:57

ÍMOS Á FEIRA!

Este martes día 4 de abril, os nenos e nenas que van de excursión a Madrid foron á feira para vender tartas e pasteis que eles mesmos fixeron. Foi todo un éxito, ademais de pasalo moi ben!

Primavera

01/04/2017 10:25

CHEGOU A PRIMAVERA!Sorriso

Xa está aquí a primavera e os nenos e nenas da profe Laura fixeron un mural para celebrar a chegada desta nova estación. Que bonito lles quedou!!

Dinamización Lingüística

29/03/2017 21:25
Atlantic/Bermuda

ÍMOS PRESENTAR O NOSO TRABALLO A CELANOVA!

Este ano, o equipo de dinamización lingüística da zona decidiu facer uns traballos sobre rutas turísticas e a súa importancia na nosa contorna.

Dende o noso cole, e liderado pola profe Sandra, participamos facendo un gran taboleiro no que presentamos as principais rutas turísticas de Cartelle.

Quedounos xenial e aquí deixamos unhas imaxes que así o demostran!!

3ª Semana Escolar da árbore e da auga

25/03/2017 20:39

3ª SEMANA ESCOLAR DA ÁRBORE E DA AUGA

Este ano festexamos no noso centro a "Semana escolar da árbore e da auga".  Nesta semana, todo o alumnado de primaria recibiu un agasallo: o libro titulado O amor eterno de Rozabales.

Despois de traballar con el, de falar sobre a importancia dos nosos bosques e de reflexionar sobre a presencia dos castiñeiros, cada alumn@ tivo que pensar un nome para poñerlle a un castiñeiro que plantamos este venres 24 de marzo no noso patio.

Finalmente, o neno máis cativo do cole, Arjuna (de educación infantil) seleccionou, de entre todos os do cole, o nome pensado pola nosa compañeira Zuleyma (de 1º de primaria), quen lle puxo: "Meco das Teixugueiras". Aquí vos deixamos algunhas fotos deste día!

HÁBITOS SAUDABLES

19/03/2017 11:52

"NUNCA SEN ALMORZO"

Como todos os anos, este venres 17 de marzo tivo lugar no noso centro a actividade "Nunca sen almorzo". Esta actividade, organizada pola Xefatura Territorial de Sanidade de Ourense e levada a cabo por Puri, pretende concienciar ao alumnado da importancia do almorzo na nosa alimentación, así como da adquisición duns hábitos de vida saudables.

A través do conto de Pipo e Tuno, os nenos e nenas de infantil, primeiro e segundo de primaria reflexionaron sobre a importancia de durmir entre 8 e 10 horas, de non ver demasiado a tele ou de non comer moitas lambetadas. Por outro lado, Puri faloulles aos nenos de terceiro, cuarto, quinto e sexto da necesidade de coidar o noso corpo, así como da hixiene persoal.