Libros de texto

RESOLUCIÓN AXUDAS LIBROS E MATERIAL ED. INFANTIL DO CONCELLO DE LUGO

O concello de Lugo ven de publicar a Resolución das axudas de material escolar para segundo ciclo de infantil para familias con escasos recursos, así como os prazos de recollida.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO CURSO 23/24

Pode consultar a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso 2023/2024 pinchando no arquivo adxunto.

LISTADO MATERIAL FUNXUBLE CURSO 23/24

Poden consultar o material funxible para o presente curso pinchando no curso das súas fillas/os.

ENTREGA LIBROS FONDOLIBROS 3º E 4º E. PRIMARIA

ENTREGA LIBROS DE TEXTO                         BENEFICIARIOS FONDO SOLIDARIO.

CURSOS DE 3º e 4º.

Farase entrega do lote correspondente á persoa solicitante, previo asinado do “Recibí”, o mércores, día 14 de setembro, na biblioteca do centro (entrada superior do edificio), de 16:15 a  18:15 horas.

MATERIAL FUNXIBLE PARA O CURSO 2022/2023

Poden consultar a listaxe de material preciso para o presente curso pinchando no curso correspondente.

4º EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

5º EDUCACIÓN INFANTIL (4 ANOS): PENDENTE DA INCORPORACIÓN DA MESTRA TITORA

6º EDUCACIÓN INFANTIL (5 ANOS)

1º EDUCACIÓN PRIMARIA

2º EDUCACIÓN PRIMARIA

3º EDUCACIÓN PRIMARIA

4º EDUCACIÓN PRIMARIA

5º EDUCACIÓN PRIMARIA

6º EDUCACIÓN PRIMARIA

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2022/2023

Pode consultar os libros de texto para o vindeiro curso 2022/2023 no enlace.

Con data 23 de xuño actualízase lista de libros de educación infantil 5 anos na materia de matemáticas ao detectar un erro no ISBN.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN LIBROS E MATERIAL PARA ALUMNADO DE EDUCACIÓN INFANTIL.

O Concello de Lugo ven de publicar a subvención ás familias con escasos recursos para a adquisición de libros de texto e material educativo no Segundo Ciclo de Educación Infantil para o curso 2022/2023.

O prazo de presentación de solicitudes é dende o día 1 ao 21 de xuño de 2021. As solicitudes presentaranse, preferentemente, por vía electrónica a través dos formularios normalizados dispoñibles na sede electrónica do Concello de Lugo, https://lugo.gal. Opcionalmente poderán presentarse en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa do procedemento administrativo.

O único criterio de valoración será a contía da renda anual familiar referida ao IPREM.

Pode atopar toda a información pinchando AQUÍ  ou na web do Concello de Lugo.

Pode descargar aquí a solicitude.

PUBLICADAS AXUDAS ADQUISICIÓN MATERIAL ED. INFANTIL.

O Concello de Lugo ven de publicar a convocatoría de axudas para adquisición de libros de texto e material escolar para o alumnado do 2º Ciclo de Ed. Infantil.

Pode consultar as bases da mesma pinchando aquí.