Radio Sacora

Etiquetas :

Neste novo programa de FALANDO CO CORAZÓN coñecemos á xornalista lucense, aínda que nada en Arousa, Sara Meijide. O pasado 25 de novembro estivera no noso centro para falarnos sobre o mundo da radio e do papel da muller na igualdade, nós agradecerlle a sus predisposición a colaborar sempre e nos permitise coñecela un pouco máis.

Etiquetas :

Programa de radio sobre Curiosidades varias realizado por alumnas de 5º y 6º (Ana, Candela, Leire y Gabriela)

O aniversario

Etiquetas :

O aniversario é un podcast informativo sobre o mundo da alimentación, a través dunha pequena historia. Realizado polo alumnado de radio Pinceladas.

Lendas inventadas sobre Rosalía de Castro

Etiquetas :

Programa especial “23 de febrero, día de Rosalía de Castro”, realizado polo alumnado de radio Pinceladas, no que inventaron diferentes lendas sobre este personaxe histórico. Agardemos sexan do voso gusto.

La canguro que no sabía saltar. Audioconto

Etiquetas :

"La canguro que no sabía saltar" é un audioconto realizado por Teo, Manuel e Keira; alumnos de Proxecto Competencial, no que nos contan una historia de superación, confianza e amistade.

La carrera. Audioconto

Etiquetas :

"La carrera" é un audioconto realizado por Aurora, Aicha e Jaime; alumnos de Proxecto Competencial, no que nos contan una historia de respecto e a importancia da forza para superar as dificultades.

Etiquetas :

Neste programa de FALANDO CO CORAZÓN coñeceremos a Ana Meilán, escritora lucense que visitou o noso centro para contarnos difernetes historias que ocorren nos seus libros. Unha entrevista dende o corazón e agradecer a súa bontade de colaborar neste programa de radio. Agardamos vos guste!

Etiquetas :

Presentamos FALANDO CO CORAZÓN, un programa de entrevistas de Radio Sacora, co obxectivo de coñecer a persoas e ás súas opinións. Neste primeiro programa de estrea, coñeceremos a Irene, membro da asociación de xogos tradicionais XOTRAMU; que nos falará co corazón de dita asociación. Agardamos vos guste!

Opiniones Catastróficas

Etiquetas :

No programa de hoxe o alumnado opinará sobre o xogo que máis lle gustou dos levados a cabo pola asociación XOTRAMU.

Opiniones Catastróficas.

Etiquetas :

O alumnado de 4ºA estrea o seu programa "Opinións Catastróficas", no que falarán e darán as súas opinións sobre diferentes temas de actualidade ou non. Nada do que se diga pode ter lóxica ou si, se están de broma ou falan en serio, en definitiva, unha catástrofe total na que pasar un bo rato de ocio.

Neste programa opinarán sobre a folga da limpeza.

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013