LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2019-2020

Publícanse as listaxes de alumnado admitido e non admitido para o curso 2019/20

Aviso. As solicitudes presentadas fóra de prazo e as non admitidas,  tramitaranse na comisión de escolarización no mes de Xuño. Prégase estar atentos a información da web.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA:
O alumnado admitido no centro deberá formalizar a matrícula entre o 20 e 30 de Xuño na secretaría do centro. Próximamente publicaremos nesta web e taboleiro do centro a información do trámite.

Corrección de erros nas listaxes provisionais de admisión de alumnado: 5º de Educación Infantil.

Nº de solicitudes admisión presentadas en prazo: 1

Despois da publicación da listaxe provisional (26 de marzo), produciuse unha escolarización por traslado (en virtude do exposto no artigo nº 12 do Decreto 254/2012 do 13 de decembro).

Con esa nova matrícula, deixa de existir a vacante ofertada e por conseguinte, a solicitude presentada tivo que ser baremada. Ao non obter praza, queda pendente da decisión da comisión de escolarización.

Listaxe correxida de alumnado admitido de 5º de educación infantil

RELACIÓN PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2019-2020

Pódense consultar as listaxes provisionais nas seguintes ligazóns:

•      4º Educación Infantil

•      5º Educación Infantil

•      6º Educación Infantil

•      1º Educación Primaria

•      3º Educación Primaria

•      3º Educación Primaria.Reservas admitidas

•      4º Educación Primaria

•      5º Educación Primaria

•      6º Educación Primaria

Todas as solicitudes presentadas no prazo establecido foron admitidas. Non é preciso baremar en ningún nivel ao haber suficientes vacantes.

O centro publicará a información para formalizar a matrícula no mes de xuño. Prégase estar atentos á web e taboleiro do centro.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2018-2019

Prazo: do 20 ao 29 de xuño ámbolos dous inclusiva.

Para formalizar a matrícula hai que presentar en secretaría:

• Impreso de matrícula cuberto e asinado por algún dos proxenitores ou titores/as legais.
  • Dúas fotografías tamaño carné co nome posto por detrás.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Volante de empadroamento no que figure o/a alumno/a.

O impreso de matrícula pódese recoller na secretaría do centro ou descargarse aquí

REUNIÓN COAS FAMILIAS DE ALUMNADO DE NOVO INGRESO CURSO 2018-2019

Lugar: Centro Cívico e Social

Día : 26 xuño

Hora: 16:30 h.

Folleto alumnado de 4º de educación infantil (correxida data de reunión Centro Cívico)

Folleto de alumnado de novo ingreso

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O CURSO 2018-2019

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

Art. 32.1 Orde de admisión de alumnado: Impugnación das listaxes definitivas; Recurso de alzada ante o persoal titular da Xefatura Territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ó da súa publicación.

Este alumnado ten que formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño na Secretaría do Centro