22-23. Unha enxeñeira ou científica en cada centro

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo   UNHA ENXEÑEIRA OU CIENTÍFICA EN CADA COLE

Desde a USC, en colaboración co Concello de Santiago de Compostela, propónsenos visibilizar ás mulleres na ciencia e na tecnoloxía e achegar ao alumnado de 4º de EP ao mundo científico, abordando temas complexos pero dun xeito lúdico. Así realizaremos no centro os seguintes obradoiros:

Alumnado de 4º de EP

• 01/02/23. Alumnado de 4ºEP A. Física Divertida impartido polas profesoras Mª José Pérez Comuñas, Mª Jesús García Guimarey e Encina Calvo iglesias da área de Física Aplicada da USC
  • 03/02/23. Alumnado de 4ºEP C. Coas mates pódense gardar segredos, impartido por Elena Vázquez Abal  profesora de Xeometría e Topoloxía da USC.
  • 01/02/23. Alumnado de 4ºEP B. Falando cos Superordenadores, impartido por investigadoras do CESGA e coordinado por María José Rodríguez Malmierca.