Actividades extraescolares

MANDADOS DO MECO

Na semana do 21 ao 25 de febreiro imos festexar o Entroido polo que atendede ben que cos mandados deste ano ímolo pasar moi ben!

IMPORTANTE: Os mandados non son acumulativos.

ENTROIDO 2021

Este ano atípico, disfrazámonos de diversas froitas e verduras. Aínda que non o puidemos celebrar todos xuntos, pasámolo xenial coas/cos nosas/os compañeiras/os!!

Premendo no seguinte enlace poderedes visualizar o noso video do Entroido: PREME AQUÍ

DÍA DA PAZ 2021

PREMENDO NO SEGUINTE ENLACE PODEREDES DESFRUTAR DAS VOSAS CREACIÓNS, EN FORMA DE POMBA PARA CELEBRAR ESTE

30 de XANEIRO de 2021

"DÍA DA PAZ"

DÍA DA DISCAPACIDADE

Unha selección de vídeos relacionados co tema da discapacidade.

CUERDAS:

25 DE NOVEMBRO: DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Co motivo do día internacional contra a violencia de xénero, ' o alumnado do noso centro realizou diversas actividades a nivel de aula das cales destacamos unha que podedes visualizar ao premer na imaxe.

25 NOVEMBRO 2020: DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER.

A continuación propoñemos os seguintes enlaces a traballar nois diferentes cursos:

EDUCACIÓN INFANTIL:

ENLACES DE INTERESE DO OUTONO, SAMAIN E HALLOWEEN