Día Internacional da eliminación da violencia contra a muller

25 DE NOVEMBRO: DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

Co motivo do día internacional contra a violencia de xénero, ' o alumnado do noso centro realizou diversas actividades a nivel de aula das cales destacamos unha que podedes visualizar ao premer na imaxe.

25 N

Con motivo da conmemoración do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a muller, todo o alumnado xunto cos seus mestres e mestras participamos en diferentes actividades, talleres e contacontos de igualdade, rematando coa gravación do lipdub da canción “La puerta violeta” de Rozalén.

Día Internacional da eliminación da violencia contra a muller.

O 25 de novembro conmemórase o día contra a violencia de xénero e o noso colexio únese á campaña "EN NEGRO CONTRA AS VIOLENCIAS MACHISTAS"

Día Internacional da eliminación da violencia contra a muller.

25 DE NOVEMBRO. DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

O venres 23 de novembro cantamos todos os nenos, nenas, mestres e mestras ben forte a canción "La puerta violeta" de Rozalén, todo un himno contra as agresións machistas.

Deixámosvos o seu videoclip e karaoke para que cantedes con nós, así como un vídeo que recolle todo o que traballamos para este día.