Skip to Content
CEIP PLURILINGÜE DE OUTES

MATRÍCULA CURSO 2021-2022

O prazo para formalización da matrícula de alumnado de nova incorporación ao centro será do 20 ao 30 de xuño de 2021.

Pódese descargar o impreso de matrícula e demais documentación nos anexos adxuntos.

 

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR:

- IMPRESO MATRÍCULA

- 3 FOTOS CARNÉ

- FOTOCOPIA LIBRO DE FAMILIA DO/A SOLICITANTE E DOS PROXENITORES

- FOTOCOPIA TARXETA SANITARIA SOLICITANTE

- CARTILLA DE VACINACIÓN DO/A SOLICITANTE

- NO CASO DE PROXENITORES SEPARADOS APORTAR SENTENZA XUDICIAL

- NO CASO DE ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS DE APOIO EDUCATIVO APORTAR DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DE DITA NECESIDADE

Para entregar a documentación é preciso solicitar cita previa.

DATAS E HORARIOS DE ENTREGA (con cita previa)

Día 21 e 22 de xuño

    16:15 - 17:00

Do 23 ao 30 de xuño

      9:30 - 10:30

    13:30 -14:30

SEMANA DA SAÚDE. Do 7 ao 11 de xuño

Despois de traballar intensamente nas distintas liñas de investigación, chega o momento de dar difusión ao noso traballo e lanzar a 

 

CAMPAÑA DE CONCIENCIACIÓN SANITARIA 

"CÓIDATE, CÓIDANOS. A saúde unha gran responsabilidade"

 

Esta fase de difusión, que terá varias etapas, comeza coa SEMANA DA SAÚDE dirixida á nosa comunidade máis cercana, alumnado e familias, aínda que estará publica no blogue.

Nesta semana, cada día visionaremos os produtos de unha das liñas de traballo e reflexionaremos sobre o que @s compañeiros e compañeiras nos conten, resultado das súas investigacións.

Convidámosvos a que o fagades tamén na casa e retomedes esas conversas sobre os contidos de cada día en familia. Deixámosvos o cartaz co programa e agradecemos moito a vosa colaboración.

 

 

En breve seguiremos informando das seguintes accións!

 

semana saúde

AXUDA FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA ED. PRIMARIA NO CURSO 2021/22

ORDE do 6 de maio de 2021 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/ 22 (código de procedemento ED330B).

 

- PRAZO DE SOLICITUDE: 21/5/2021 ao 22/6/2021

- FORMULARIO: ED330B

 

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica nos formularios normalizados dispoñibles na aplicación informática Fondolibros.

Estas pódense cubrir na propia aplicación, imprimila, asinala e finalmente entregala no centro.

Se tes a Chave 365, podes cursar a petición electrónicamente. A propia aplicación informe ao centro da presentación.

     

      Aplicación Fondo Libros

https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

        Sede Electrónica da Xunta de Galicia:

https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED330B

   

Para presentar a solicitude na sede electrónica é preciso o DNI electrónico ou certificado dixital.

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Solicitar cita previa no teléfono 881 866 840

O alumnado de 6° EP que remata etapa educativa e vai para o IES, debe solicitar esta axuda no seu novo centro.

 

fondo libros 

PREMIO NO III CONCURSO DE PODCASTS-RADIO NA BIBLIO DE BIBLIOTECAS ESCOLARES DE GALICIA

ESTAMOS DE CELEBRACIÓN!!!

Un dos traballos presentados ao III Concurso de Podcasts-Radio na Biblio, de Bibliotecas Escolares de Galicia, foi un dos oito seleccionados entre traballos presentados de toda a Comunidade. 

premio Podcasts

O premio consiste na difusión do traballo na Radio Galega, a visita ás instalacións da mesma, e a dotación de 1000 euros (a investir en melloras do equipamento e infraestructura dunha futura radio vinculada á Biblioteca do Centro ou actividades relacionadas coa radio).

A convocatoria busca estimular, mediante o recoñecemento de boas experiencias, a elaboración de produtos radiofónicos enfocados a salientar a riqueza do patrimonio lingüístico galego.

A difusión do traballo farase en torno ás datas de celebración das Letras Galegas, e ata ese momento non podemos compartilo, pero estaremos encantad@s de facelo en canto se poida para que poidades desfrutalo. 

 

* Adxuntamos resolución concurso podcasts radio na biblio 2021

COÑECE O NOSO COLE

Dada a situación actual de pandemia, resulta imposible realizar a xornada de portas abertas. Esta é a nosa forma de mostrarvos o centro.

 

contacto

 

* Para máis información do prazo de admisión, pincha AQUÍ

* Para información do número de postos escolares, pincha AQUÍ

* Xa se pode coller cita, no número de teléfono do centro, para a entrega de solicitudes.

MANDATOS DO MECO

Boas familias!! Chegou a época do entroido!! Aquí vos deixamos, para esta semana, os Mandatos do Meco.

 

MANDATOS DO MECO

 

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021/2022

 

MÁIS INFORMACIÓN E CALENDARIO DO

PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN

 

- PRAZO DE RESERVA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA PARA O CENTRO ADSCRITO (IES POETA AÑÓN): 11 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO

- ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO: 1 AO 22 DE MARZO

 

 

DECORACIÓN DE NADAL

 

FOTOS DO CENTRO

Dende este curso podedes ver as fotos na galería da web. Para acceder a ela, podedes facelo pinchando en "galería" (na parte superior da páxina) ou na seguinte imaxe .

fotos

PARTICIPACIÓN NO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS.

Orde do 6 novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de  máscaras entre o alumnado matriculado en EP, ESO e EE en centros docentes públicos dependentes desta Conselleríano curso 20/21. DOG nº230 do 13.11.2020

- Quen ten dereito á axuda? Alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e Educación Especial.

- Quen NON ten que presentar solicitude? O alumando que foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 20/21.

- Quen SI ten que presentar solicitude? As nais, pais, titores ou representantes legais do alumnado que non presentou solicitude de material escolar en tempo e forma ou resultou excluída no o curso 20/21 que cumpra algunha destas condicións:

- Pertencer a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

- Alumnado matriculado en educación especial.

- Alumnado suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Pazo de presentación da solicitude: Para o alumnado matriculado no centro no día de publicación da orde no DOG, 10 días hábiles, é decir do 16 ao 27 de novembro de 2020.

- Solicitude: Podedes descargar AQUÍ A SOLICITUDE. Preséntase unha única solicitude por familia para tod@s os fill@s matriculad@s no mesmo centro.

- Documentación complemetaria: Deberedes achegar xunto co anexo I a documentación que se sinala na solicitude. Non será necesario achegar documentación complementaria se xa se fixo xunto coa solicitude de material escolar para o curso 20/21.

- Presentación: Unicamente de forma presencial PREVIA SOLICITUDE DE CITA no centro.

 

* Podedes visualizar a Orde no documento adxunto.

Distribuir contido


by Dr. Radut