CEIP PLURILINGÜE DE OUTES

COÑECE O NOSO COLE

Dada a situación actual de pandemia, resulta imposible realizar a xornada de portas abertas. Esta é a nosa forma de mostrarvos o centro.

* Para máis información do prazo de admisión, pincha AQUÍ

* Para información do número de postos escolares, pincha AQUÍ

* Xa se pode coller cita, no número de teléfono do centro, para a entrega de solicitudes.

MANDATOS DO MECO

Boas familias!! Chegou a época do entroido!! Aquí vos deixamos, para esta semana, os Mandatos do Meco.

MANDATOS DO MECO

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021/2022

MÁIS INFORMACIÓN E CALENDARIO DO

PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN

- PRAZO DE RESERVA DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA PARA O CENTRO ADSCRITO (IES POETA AÑÓN): 11 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO

- ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO: 1 AO 22 DE MARZO

Decoración de Nadal

FOTOS DO CENTRO

Dende este curso podedes ver as fotos na galería da web. Para acceder a ela, podedes facelo pinchando en "galería" (na parte superior da páxina) ou na seguinte imaxe .

fotos

PARTICIPACIÓN NO PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS.

Orde do 6 novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de  máscaras entre o alumnado matriculado en EP, ESO e EE en centros docentes públicos dependentes desta Conselleríano curso 20/21. DOG nº230 do 13.11.2020

- Quen ten dereito á axuda? Alumnado matriculado en Educación Primaria, ESO e Educación Especial.

- Quen NON ten que presentar solicitude? O alumando que foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 20/21.

- Quen SI ten que presentar solicitude? As nais, pais, titores ou representantes legais do alumnado que non presentou solicitude de material escolar en tempo e forma ou resultou excluída no o curso 20/21 que cumpra algunha destas condicións:

- Pertencer a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

- Alumnado matriculado en educación especial.

- Alumnado suxeito á tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Pazo de presentación da solicitude: Para o alumnado matriculado no centro no día de publicación da orde no DOG, 10 días hábiles, é decir do 16 ao 27 de novembro de 2020.

- Solicitude: Podedes descargar AQUÍ A SOLICITUDE. Preséntase unha única solicitude por familia para tod@s os fill@s matriculad@s no mesmo centro.

- Documentación complemetaria: Deberedes achegar xunto co anexo I a documentación que se sinala na solicitude. Non será necesario achegar documentación complementaria se xa se fixo xunto coa solicitude de material escolar para o curso 20/21.

- Presentación: Unicamente de forma presencial PREVIA SOLICITUDE DE CITA no centro.

* Podedes visualizar a Orde no documento adxunto.

Polo San Martiño, trompos ao camiño.

O alumnado do centro xa comezou a desfrutar dos trompos donados polo Concello de Outes.

trompos

PLAN DE ENSINO VIRTUAL

manifesto

MOITO MAXÍN, NO SAMAÍN!

Emocionante xornada de Samaín, a la par que sanitariamente segura,  no CEIP Plurilingüe de Outes!

Decoración de cabazas, visionado de curtas, lectura de relatos... e ENTERRO DOS MEDOS! Medos fóra!

E NON PASEDES MOITO MEDO ;)

COLABORADORES DO COMEDOR ESCOLAR

O Consello Da Xunta ven de autorizar os seguintes cambios que afectan ás persoas colaboradoras do comedor escolar:
  1. Aumentar a cuantía que reciben ás Colaboradoras de atención e vixiancia d@s menores comensais en comedores de xestión directa a 12,50 euros por día de asistencia efectiva ao comedor.
  2. Ampliar excepcionalmente a outr@s familiares convivintes, que residan no mesmo domicilio d@s menores comensais, a posibilidade de colaborar voluntariamente nas tarefas de atención e vixiancia nos comedores escolares, por non existir persoal funcionario e laboral da Xunta de Galicia, nin colaboradoras directas dispoñibles previstos ordinariamente en número suficiente. Esta colaboración voluntaria se desenvolverá nos mesmos termos previstos na lexislación sectorial educativa ao respecto dos pais, nais, titores legais e acolledores familiares do alumnado.
Por tanto, ante este cambio de normativa ábrese un novo prazo desde hoxe día 23  para aquelas persoas interesadas en comezar a colaborar no comedor.
Deberán pedir cita para cubrir unha solicitude no centro que deberán acompañar de:
  • Unha declaración xurada de que conviven no mesmo domicilio que algún d@s menores comensais.
  • Unha autorización do pai, nai, titor legal ou acolledor familiar do alumn@ comensal co que convivan para colaborar no comedor escolar.
  • Certificado negativo do Rexistro Central de delincuentes Sexuais de non ter sido condenad@ por sentenza firme por delito algún contra a liberdade e indemnidade sexual.
Non dubidedes en poñervos en contacto co centro se tedes calquera pregunta.