Iniciar sesión: Acceso

5º Curso

Entrevistas peregrinas

O alumnado de quinto de educación primaria prepararon unhas entrevistas para distintos persoeiros da época medieval, personaxes que destacaron pola súa aportación ao Camiño de Santiago.

Visita de Pere Tobaruela.

O mércores 16 de marzo,  visitou o colexio o escritor Pere Tobaruela. O nenos e nenas de quinto A e B de educación primaria, desfrutaron dunha fructuosa e interesante charla. Poideron coñecer e intercambiar opinións sobre os diferentes libros do autor, especialmente o lido polo alumnado: "Formigas, Misión camiño de Santiago". Unha lectura que serviu para ampliar os coñecementos que abordamos neste curso, dentro do Proxecto de centro "Tilandra no camiño".

Conferencia virtual con Ledicia Costas. (Semana do Libro)

Co gallo da celebración da Semana do Libro, o alumnado de quinto recibiu a visita da autora Ledicia Costas. Por mor da pandemia este enconcontro mudouse ao ámbito dixital. Os nenos e nenas tiveron a oportunidade de entrevistarse coa escritora a través dunha conferencia virtual. Entre moitos temas que abordaron, destaca o intercambio de reflexións sobre o libro "Vampira de biblioteca".

Grazas Ledicia!

CONTA UN CONTO !

Posted in

Os nenos e nenas de quinto de educación primaria, queren compartir convosco uns contos moi divertidos que atoparon pola casa. Esperamos que vos gusten, xa que o fixemos con moita ilusión. Que desfrutedes do Día do Libro NA CASA.

11 DE FEBREIRO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

Con motivo da celebración do Día Internacional da muller e a nena na ciencia, recibimos a visita de Eva Cernadas doctora e invetigadora no CITIUS da USC. Visibilizou o papel da muller na ciencia.

Desde o centro queremos agradecerlle que nos permitise coñecer a súa experiencia como muller científica.

A MATERIA EN ESTADO PURO

A escola constitúe un dos principais escenarios educativos para desenvolver actividades saudables dado que se traballa con alumnos/as que se atopan en período de formación física,psíquica e social  que posúen una gran capacidade para a aprendizaxe e asimilación de hábitos.

Traballar a educación para a saúde é de vital importancia dende a infancia, por esta razón ao longo deste curso   en todos os  niveis educativos , (a través das actividades propostas dende a biblioteca e os distintos equipos), fomentouse o desenvolvemento saudable de todo o corpo , poñendo especial atención nos órganos imprescindibles para a actividade física (corazón, pulmóns, músculos e ósos que fan que o organismo  realice a súa actividade de maneira satisfactoria).

Por outra banda, tamén lles ensinamos (coa axuda das familias) a saber realizar hábitos alimenticios saudables, consumo de froitas e verduras, orixe dos alimentos, beneficios da actividade física  e tomar conciencia do valor dos alimentos como recurso esencial e indispensable para a vida.

Cabe destacar a participación na actividade de merendas saudables  ao longo do curso.

Traballamos de xeito globalizado coas distintas áreas do nivel, de ahí  o coidado do medio medioambiente  dado que é de vital importancia para a saúde: o  estudo das abellas  co “rico mel de Tilandra”.A modo de resumo, acadáronse os obxectivos propostos e as actividades resultaron motivadoras para o alumnado.

Na exposición dos traballos do alumnos-as, pódese ver unha pequeña escolma das actividades desenvolvidas ao longo do curso.

VISITA AO PARLAMENTO

O alumnado de 5º visitou o Parlamento e a Xunta de Galicia coñecendo de primeira man como funciona o noso goberno.

VISITA AO PARLAMENTO