Iniciar sesión: Acceso

5º Curso

CONTA UN CONTO !

Posted in

Os nenos e nenas de quinto de educación primaria, queren compartir convosco uns contos moi divertidos que atoparon pola casa. Esperamos que vos gusten, xa que o fixemos con moita ilusión. Que desfrutedes do Día do Libro NA CASA.

11 DE FEBREIRO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

Con motivo da celebración do Día Internacional da muller e a nena na ciencia, recibimos a visita de Eva Cernadas doctora e invetigadora no CITIUS da USC. Visibilizou o papel da muller na ciencia.

Desde o centro queremos agradecerlle que nos permitise coñecer a súa experiencia como muller científica.

A MATERIA EN ESTADO PURO

A escola constitúe un dos principais escenarios educativos para desenvolver actividades saudables dado que se traballa con alumnos/as que se atopan en período de formación física,psíquica e social  que posúen una gran capacidade para a aprendizaxe e asimilación de hábitos.

Traballar a educación para a saúde é de vital importancia dende a infancia, por esta razón ao longo deste curso   en todos os  niveis educativos , (a través das actividades propostas dende a biblioteca e os distintos equipos), fomentouse o desenvolvemento saudable de todo o corpo , poñendo especial atención nos órganos imprescindibles para a actividade física (corazón, pulmóns, músculos e ósos que fan que o organismo  realice a súa actividade de maneira satisfactoria).

Por outra banda, tamén lles ensinamos (coa axuda das familias) a saber realizar hábitos alimenticios saudables, consumo de froitas e verduras, orixe dos alimentos, beneficios da actividade física  e tomar conciencia do valor dos alimentos como recurso esencial e indispensable para a vida.

Cabe destacar a participación na actividade de merendas saudables  ao longo do curso.

Traballamos de xeito globalizado coas distintas áreas do nivel, de ahí  o coidado do medio medioambiente  dado que é de vital importancia para a saúde: o  estudo das abellas  co “rico mel de Tilandra”.A modo de resumo, acadáronse os obxectivos propostos e as actividades resultaron motivadoras para o alumnado.

Na exposición dos traballos do alumnos-as, pódese ver unha pequeña escolma das actividades desenvolvidas ao longo do curso.

VISITA AO PARLAMENTO

O alumnado de 5º visitou o Parlamento e a Xunta de Galicia coñecendo de primeira man como funciona o noso goberno.

VISITA AO PARLAMENTO