Iniciar sesión: Acceso

3º Curso

VISITA DE LEDICIA COSTAS

A escritora Ledicia Costas, visitou esta semana o colexio dos Tilos. Presentou ao alumnado de terceiro de ed. primaria, a colección dos "Minimortos". Conversou con eles e contestou a súas preguntas acerca do libro "Escola de salvaxes". Ledicia dedícase dende moi nova a creación literaria. Este ano colabora coa RAG, na páxina infantil Primavera das Letras adicada este 2022 ao escritor Florencio Delgado Gurriarán.

VISITA DE SUSANA ILLERA MARTÍNEZ

O alumnado de terceiro recibiu entusiamado a visita da escritora Susana Illera Martínez. O equipo editorial de Disney, seleccionou á Susana para escribir unha adaptación da película "Encanto" para o público infantil. Así naceu o libro bilingüe "El don de una familia/ The gift of family". No 2020 foi galardoada polo seu primeiro libro infantil ‘Lala, a Different Kind of Lizard’nos International Latino Books Awards

FIN DE CURSO!

Posted in

Remata un curso máis e as nenas e nenos de 3º celebrámolo ao aire libre, un día no Xirimbao e ao outro festa no colexio. Podes ver todas as fotos na galería.

Disfrutando coa lectura. Día do libro 2016

DÍA DO LIBRO.

As nenas/os de 3º de EP e 4º de EI disfrutamos da lectura na carballeira do noso colexio.

Así celebramos o Entroido

Foi moi divertido!

Disfraces, música, bailes, comida, xogos e... queima do meco!

Así foi o Entroido no noso colexio. Mira na galería de fotos.

Celebrando o día da Paz

Magosto no CEIP Os Tilos

Posted in

Xogos populares, castañas asadas e máis xogos. Que ben o pasamos!

Aquí tes unha mostra.

.   Podes ver máis na galería.