Iniciar sesión: Acceso

Linguas estranxeiras

SAMAGOSTO 2022

Enjoy the Halloween Dance that our students were practicing during these weeks with our teacher Belén. They did SO great, right??

Deixámosvos tamén unhas fotos para que vexades que ben o pasamos o día de SaMagosto no cole:

Agradecementos especiais a Noelia por elas!!

BYE LINDA

O pasado 31 de maio despedimos á nosa auxiliar de conversa Linda despóis de catro meses de estancia no noso cole no que ademáis de axudarnos na comunicación oral en inglés, ensinounos un montón de curiosidades dos EEUU, compartiu con nos xogos, cancións e moitísimas actividades divertidas. Esperamos contar con ela o vindeiro curso. Grazas aos rapaces e rapazas do colexio pola boa acollida que lle brindaron.

Thanks a lot Linda!!!

Nos ficheiros adxuntos deixamos unha mostra do seu paso polo colexio.

ENGLISH CLASS ACTIVITIES

We were working about famous women around the world, Easter celebrations and Book Day.

SAINT PATRICK'S DAY

Cancións e contos para aprender inglés

INTERACTIVE VISUAL DICTIONARY    ENLACE.

Un interesante diccionario interactivo con  actividades. Podes traballar con el na rede ou descargalo para instalalo no teu ordenador. Fai clic no enlace ou no debuxo de abaixo.

Séguenos no Instagram!

Sen timbre na escola

Aquí podes escoitar os temazos que soan cada semana!

En que andamos no Sello?

Estes son algúns dos proxectos nos que participa o noso cole. Clica neles para gozar de cousiñas: