Educación física

Oca Educación Física

Ola, os mestres de E.F. propoñémosvos un xogo para a práctica de exercicio físico, que se pode realizar en familia, pero tamén só.(Recoméndase imprimilo) Unha aperta .

CAMPIONATO PROVINCIAL DE CAMPO A TRAVÉS

Reportaxe fotográfica feita por ADASRIAS, do campionato provincial de campo a través, no que o CEIP O Coto participaba con un equipo B.F. (benxamín feminino), un eqipo A.F. (alevín feminino), e con Alba F. en I.M. ( infantil feminino) en individuais. As atletas acadaron o primeiro posto en B.F por equipos., o segundo posto en A.F. por equipos ( Zaira B. conseguíu asemade o terceiro posto en individuais), e o segundo lugar en individuais en I.F. de Alba F.

Xogade - Campo a través A BAÑA ´17

UN ANO MÁIS O ALUMNADO DO CEIP O COTO PARTICIPOU NO PROGRAMA XOGADE NA MODALIDADE DE CAMPO A TRAVÉS. ESTE ANO CUNS EXCELENTES RESULTADOS. PARABÉNS A TODOS/AS.

XOGADE 2015-2016

Reportaxe fotográfica da participación do CEIP O COTO no programa XOGADE 2015-2016.

Un ano máis, participamos no programa XOGADE de Campo a Través do Deporte Escolar.

Actividade física, esforzo, compañeirismo e ata algunha medalla é o balance da tempada 2015-2016.

A SEGURIDADE VIAL NA BICICLETA

Clube Ciclista de Negreira impartiu dúas xornadas de seguridade vial.

Nelas aprendemos técnicas básicas de manexo da bici co adestrador do Clube e un técnico da Federación Galega de Ciclismo explicounos os aspectos básicos de seguridade que debemos ter en conta cando circulamos nas nosas bicicletas.

Búscate na Carreira Popular de Negreira

Centenares de atletas competiron na trixésimo quinta edición da proba. O CEIP O COTO foi a entidade con maior número de participantes.

Fai clic na imaxe para ver o video.

Fase Intercomarcal de Campo a Través en Pobra

Fase Intercomarcal de Campo a Través en Pobra do Caramiñal.

Varios alumn@s do C.E.I.P. O Coto lograron clasificarse para a Fase Provincial de Campo a Través, destacando as medallas de Alba e Salama que quedaron clasificados nas súas respectivas probas de Benxamín F. e Alevín M. en  terceira e segunda posixión.