COLABORADORES DE COMEDOR

Abrese o prazo para solicitar colaborar no comedor escolar. Os pais/nais/titores legais interesados poden achegar a súa solicitude a secretaría do centro en horario de 9 a 14:OOH antes do 15 de xullo.

ADMISIÓN ALUMNADO

Todo o alumnado que solicitou praza neste centro para o curso 21/22 está admitido.

O prazo de matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Antes desa data procederemos a publicar nesta páxina a documentación e os impresos necesarios.

INFORMACIÓN FINAL DE CURSO

Estimadas familias:http://formacion.educalab.es/pluginfile.php/50336/mod_forum/intro/valoraci%C3%B3n%20final.jpg

Os libros do Fondo deberanse entregar forrados o luns 19 de xuño aos respectivos titores e titoras, para a súa revisión e preparación para o reparto no Curso 2017/18.

As familias que compraran libros de 3º a 6º de Primaria, é decir, que sexan da súa propiedade, poderán doalos ao Centro para formar parte do Fondo de libros, se así o consideran.

O venres, 23 de xuño remata o prazo para presentar a solicitude para participar no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material.

A partir do luns, 19 de xuño e ata o 5 de xullo estará aberto o prazo para solicitar os servizos complementarios (Comedor e Transporte). Pódense recoller as solicitudes así como o modelo de autodeclaración para coñecer se están obrigados ou non ao pago polo Servizo de Comedor en Secretaría.

A partir do xoves, 22 de xuño poderase recoller en Secretaría, por parte dos pais, nais, titores legais do alumnado que curse estudos no Centro no Curso 2017/18, a solicitude para actuar como colaborador/a no comedor escolar.

Foi aprobado no Consello Escolar e autorizado pola Xefatura Territorial da Coruña a redución de xornada para o venres, 23 de xuño. Ese día, a hora de saída para todo o alumnado, incluído o alumnado usuario do servizo de comedor e transporte escolar, será ás 13:30 h.

Prégase que non recollan aos nenos/as antes da saída se non é por un motivo xustificado e avisando sempre antes á titora e asinando no rexistro de saídas.

Moitas grazas pola vosa colaboración,

Negreira, 16 de xuño de 2017

A DIRECTORA

María Amparo Mera Fernández

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

ATA O 23 DE XUÑO está aberto o prazo para presentar no centro a SOLICITUDE FONDO LIBROS  E AXUDAS para o próximo curso.

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e  convócanse axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

Orde do 16 de maio de 2017Solicitude (Anexo I)Aceptación entidade colaboradora centros concertados (Anexo IV)Alta de novas librarías (Anexo V)