blogue deEquipoDirectivo

PRAZAS VACANTES CURSO 24/25

No arquivo adxunto pódense ver a relación de prazas vacantes para o alumnado de Educación infantil e Educación primaria

para o vindeiro curso 24/25.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro 5 de marzo haberá unha xornada de portas abertas destinadas a familias do alumnado que desexe matricularse en  4º de Educación Infantil o vindeiro curso 24/25.

A xornada terá lugar ás 4 da tarde e accederase ao centro polo portal de aparcamento.

Agardamos a todas as familias interesadas.

SOLICITUDE DE TRANSPORTE

Ábrese o prazo para solicitar praza no transporte escolar ata o 16 de xullo. Deberá solicitar praza todo o alumnado, independentemente de que fose transportado o curso pasado.

Poderán solicitalo na secretaria ou no correo electrónico ceip.ocoto@edu.xunta.gal

Tamén poderán  solicitar cambios ou modificacións  nas paradas ata o 8 de xullo.

Adxúntase o impreso de solicitude de transporte.

COLABORADORES DE COMEDOR

Abrese o prazo para solicitar colaborar no comedor escolar. Os pais/nais/titores legais interesados poden achegar a súa solicitude a secretaría do centro en horario de 9 a 14:OOH antes do 15 de xullo.

SOLICITUDE DE COMEDOR CURSO 21/22

PRAZO DE SOLICITUDE: DO 29 DE XUÑO AO 8 DE XULLO.

HORARIO DE SECRETARIA: 9:00H A 14:00H

Poderán entregar a solicitude e a autodeclaración , debidamente cubertas, na secretaría do centro antes do 8 de xullo no horario indicado.

ADMISIÓN ALUMNADO

Todo o alumnado que solicitou praza neste centro para o curso 21/22 está admitido.

O prazo de matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Antes desa data procederemos a publicar nesta páxina a documentación e os impresos necesarios.