Dinamización Linguística

SAMAÍN COA FUNDACIÓN

O pasado 2 de decembro festexamos o día da diversidade e para a ocasión tivemos con nós uns convidados de excepción: Os membros do Centro Ocupacional de Negreira. Viñeron contar uns contos a todos os nenos/as do cole. Moitas grazas por vir e por facer que os nenos/as se divertiran coas vosas historias!

Tamén estiveron con nós anteriormente, neste caso para festexar o Magosto e o Samaín. Deste día temos unhas fotos que podedes ver no enlace (clicando na cabaza)

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Bos días,

como saberedes, recentemente a Real Academía Galega pospuxo os actos do Día das Letras Galegas para o 31 de outubro.

Dende o CEIP o Coto faremos o mesmo e conmemoraremos o día da nosa comunidade e da nosa lingua en outubro, desexando que nesas datas teñamos recuperada a normalidade nos centros educativos.

Equipo de Dinamización Lingüística.

REVISTA ESCOLAR "EITOS" 2018

Ver a revista en pdf:

SAMAÍN, 2015

XA PODEMOS DISFRUTAR DA EXPOSICIÓN DE CABAZAS NO PATIO DE COLUMNAS DO NOSO CENTRO. MOITAS GRAZAS POR PARTICIPAR, FAMILIAS!

REVISTA ESCOLAR EITOS 2015

Xa temos aquí o novo número da Revista EITOS.

8 DE MARZO, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER TRABALLADORA

Dende o Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística propoñémosvos afondar no significado desta data e aprender ou polo menos reflexionar un pouco máis no tema que neste día se celebra.

¿POR QUÉ SE CELEBRA ESTA DATA?

MULLERES GALLEGAS

Recursos de Nadal

Aquí podedes consultar os recursos que propón a Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística.

Boas Festas!

Nadal

Materiais para traballar o outono

Aquí podedes ver propostas interesantes relacioadas coas celebracións desta estación.