blogue deCalis

Comedor escolar

Menús para os meses de febreiro, marzo, abril, maio e xuño

BO NADAL E FELIZ ANO NOVO

Video de traballos feitos por alumnos-as e profesorado.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O NADAL

Velaquí as recomendacións de lectura e xogo, para todas as idades, da nosa Xoaniña lectora, Lola, para que gocedes durante estas merecidas vacacións. Descansade moito, coidádevos, e volvede con forza e ánimo para o próximo trimestre.

QUE É PARA MIN A BIBLIOTECA?

ACTIVIDADE: QUE É PARA MIN A BIBLIOTECA?

Bo día,
como sabedes, o día 24 de outubro celébrase o día das Bibliotecas, e gustaríanos contar coa vosa colaboración para animar aos alumnos a festexalo.

A idea é que, dende a casa e contando coa colaboración das familias, o alumnado exprese o que é para el/ela a biblioteca escolar, por medio de debuxos, frases, textos, vídeos breves ou pequenos murais. Non teñen que traer á escola nada físico. Fagan o que fagan, deben envialo en foto ou vídeo curto ao correo da biblioteca: bibliotecaocoto@gmail.com

O último día para enviar os seus traballos será o luns 19 de outubro.

Moitas grazas pola vosa colaboración,
o equipo de Biblioteca Escolar do CEIP O Coto

SAÍDAS DE COMEDOR

ATA NOVO AVISO:

Alumnado de transporte: o autobús sairá as 16:30  do centro

Alumnado que non é de transporte: única saída as 15:30 h

Recollida no patio de Suárez, no portalón negro