Novas e avisos.

ADMISIÓN ALUMNADO 24-25

Rematado xa o proceso ordinario de admisión, comunicamos ás familias que TODAS as solicitudes presentadas neste prazo FORON ADMITIDAS no noso centro.

Asi como nos sexa posible xerar as listaxes provisionais volo comunicaremos e serán publicadas UNICAMENTE no taboleiro interior do centro, atendendo á lei de protección de datos. Tamén poderedes consultalas través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou certificado dixital.

O prazo para a FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA, será do 20 ao 30 de xuño, para o cal teredes toda a documentación precisa na nosa web.

Para calquera outra aclaración ou dúbida podedes contactar co centro vía telefónica ou por correo electrónico.

ACTIVIDADE DO CONCELLO

O Concello de Mos e Fundación Esplai desenvolve este proxecto dirixido a CEIP e IES de Mos.

É un proxecto que se  centra en: Garantir a inclusión dixital desde a infancia baseándose na adquisición de competencias dixitais.

Preme para obter máis información INFANCIA E XUVENTUDE CON CRITERIO DIXITAL

ESCOLA DE NAIS E PAIS

CHARLA CANCELADA

O vindeiro mércores 6 de marzo ás 17:00 horas terá lugar a segunda sesión da escola de nais e pais: A EDUCACIÓN SEXUAL DENDE A CASA.